7.den - Taoranting park,beijing zoo,lama temple a vlak do xian


Advertisement
China's flag
Asia » China » Beijing
September 13th 2012
Published: March 19th 2013
Edit Blog Post

Rano mi fidel dava zakusok a moze sa vyrazit. Opat zastavka v 7 eleven na vodu. Metro zas prepchate,dorazam k heaven parku.Kupujem placku s vajcom za 3rmb a smer taoring park.Na mape to vyzera blizko ale pochodujem asi 1 a 1/2 hodiny.V parku zistujem,ze je v blizkosti metro,sakra.vstup je 2rmb.Su tu sami cviciaci,tancujuci,spievajuci cinania.Par ludi sa vozi na lodkach.Je to tu super.Opat som tu jediny biely.Odchytava ma jeden cinan co tu hra taku hru s lapankami. Zacinam hrat s nim.je to super hra,keby mam miesto v batohu tak to kupim.Hned o kusok hra hudba a ludia tancuju,obdalec dalsia skupina spieva.Su tu aj cvicitelia tanca a ucia ludi tancovat.Nieco take by mohlo byt aj u nas.paradny relax je v parku.

Zas ma pobolieva noha a to neni moc dobre.Hadam to prejde,bo pred sebou mam vystup na horu hua shan.O 17/00 sa mam stretnut s fidelom u nho,zoberiem batoh,kuknem jeho pracu,dam veceru a smer vlak.Konecne som dopisal dennik.idem si zohnat nieco pod zub.Zohnal som si humus,jedalnicek bol len v cinstine,tak som si dal podla obrazkoveho menu,donisli mi nudlovu polievku so zeleninou a masom.Len to maso bola sama kost.Takze som vyjedol len tu zeleninu a nudle.Hlavne,ze nakonci ulici boli dalsie super restiky.

Dalsia zastavka metra ma doviezla do beijing zoo.Na jednej strane je klasicka zoo so zvieratmi a na druhej ludska zoo.Predavaju tu same handry s lacnym oblecenim.Staci prejst bus stanicu a ste tam.Asi 3 7 poschodove budovy napraskane vecami.Keby mam volno v batohu nakupujem.Tricka za 20rmb,kabaty za 50rmb.

Lama temple moje dalsie navstivene miesto.Je to budhisticky chram,vstup 25rmb.Modlili sa tu cinania a europania ich pri tom fotili.V kazdom chrame je par soch budhu,v poslednom je najvacsi.

Serema ,ze som nekupil magnetky a pohladnice.Som myslel,ze inde zozeniem lacnejsie ale nikde nic. Nabuduce radsej nebudem vymyslat a hned kupujem.Za 15min by mal dojst fidel.Cakam ho pred dverami.Nakoniec meskal pol hodinu.Do jeho roboty nemozem ist kuknut,bo tam neni sef a nema mi kto dat povolenie.V cine sa do ziadnej roboty neda ist len tak pozriet.Odbieha kupit veceru,ja zatial fotim jeho byt.Po veceri sa cuduje,ze co tak malo jem.

Odchadzame, na cestu mi este dava neake jedlo.Stojime v 7 eleven,kupujem vodu,pri pokladni dosla paska,zdrzanie asi 10min.V metre dalsie neplanovane zdrzanie,milion ludi caka na listok.Vlak do xian budem stihat len tak tak.Po vystupeni z metra na militari muzeum stanici takmer utekame.

Beijing west station je obrovska.Pri vstupe je kontrola pasu a listku.Lucim sa s fidelom,hadam sa mu o rok podari dostat z ciny a budem mu moct oplatit pohostinost.Dalej nasleduje rontgen kontrola a potom uz len najdenie nastupista,resp.cakacej haly,az ked je vlak pristaveny pustaju na nastupiste.Vsetko je dobre oznacene,tazke ziadne problemy sa nevyskytuju.do odchodu ostava 15min,rychlo idem na nastupiste.

Vo vlaku su uz asi vsetci,nastupujme do vagona.V mojom soft sleeperi su uz 3 cinania,nehovoria anglicky.Este ze mam horne lozko,je tam policka na batoh.Sprievodza mi vymiena listok za karticku,som si ho nestihol odfotit.Zaspavam v pohode,v noci sa budim na chrapanie cinana.Nemozem najst stuple do usi,nakoniec zaspavam.V kupe je zima,furt mi na ucho fuka klima.Postel je akurat len dost tvrda.Zachod je vo vagone turecky,ale vo vedlajsom je normalny.

naklady

metro - 2 rmb
voda 0.5l v 7 eleven - 1rmb
vajcova placka,salam - 3rmb
vstup taoring park - 2 rmb
bananovy nanuk - 3rmb
2xvoda 0.5 + keksi - 2rmb + 3.80rmb
metro 4x - 8rmb
voda 0.5l x2 - 2rmb
metro - 2rmb
vstup lama temple - 25rmb
obed - 13rmb

fotky
http://min.us/mbngecnZTvbYDN

video







Advertisement



Tot: 0.058s; Tpl: 0.009s; cc: 8; qc: 23; dbt: 0.0314s; 1; m:domysql w:travelblog (10.17.0.13); sld: 1; ; mem: 1mb