GRATULERER MED DAGEN!


Advertisement
Cambodia's flag
Asia » Cambodia » South » Phnom Penh
April 27th 2007
Published: April 27th 2007
Edit Blog Post

GRATULERER MED DAGEN, HELGE!

WEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEE!



HAAPER DU FAAR EN HERLIG DAG!


PS>
Ann Kristin.
Gratulerer med dagen som var.
Jeg turde ikke annonsere det, siden jeg fortsatt er usikker paa hvilken dag det er.


WEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEE!

Advertisement



28th April 2007

Gratulerer ja!
Hei du! Har jo ikke fått med meg noe siden jeg ikke har sjekket hotmailen på en stund! Ja, gratulerer selv med de 30! øles bra tenker jeg! Så bra med Laos og Vietnam. Det er jo akkurat ett år siden jeg var på samme runden. Utrolig fine folk i Laos!! Kos deg videre. Du og jeg og endel øl snart eller?! Jeg er klar! God tur videre, klem!

Tot: 0.046s; Tpl: 0.009s; cc: 8; qc: 23; dbt: 0.0301s; 1; m:domysql w:travelblog (10.17.0.13); sld: 1; ; mem: 1mb