Kambodza - suhrn, naklady


Advertisement
Cambodia's flag
Asia » Cambodia » Central
October 21st 2018
Published: October 22nd 2018
Edit Blog Post

Od tejto krajiny som nic necakal a tym padom ma ani nesklamala.

Vobec ma neoslovila, nic zaujimave som tu nenasiel.

Itinerar som mohol riesit inak (z pp do bb, sr, pp a potom dole a odtial do bkk) a hlavne som si mal zachovat chladnu hlavu v sikhaville a nie ho hned opustit nazad do pp ale ist radsej na ostrov koh

Pozitivum bolo lacne capovane pivo.

S lokalmi som moc nedebatil, ono sa mi zdalo, ze ani nemaju zaujem. Sa ani necudujem ked sem ludia chodia len chlastat a za kurvami a popri tom si kuknu angor wat. Ten tez nieako extra neoslnil.

Jedlo vcelku dobre ale opat nic za cim by sem mal clovek cestovat.

Velka skoda, ze sa mi nepodaril vlak co chodi zadarmo.

Fajn bol moto vylet na bokor.

Kambodza sa radi medzi krajiny, ktore v buducnosti nemam dovod navstivit.

PHNOM PHEN

Toto mesto max na tranzit.

Pozitivum je len nabrezie pri rieke, inak nic.

Killing fields totalna blbost nehodna penez. Do dalsich muzei som uz radsej ani nesiel.

Ubytko

Capitol hotel - singel, fan, share sprcha. Fajn ubytko, blizko bus stanice, jedlo tez blizko. Cena 6usd

KAMPOT

Velmi fajn mestecko. Pekne nabrezie, kde sa da nasadnut v noci na romanticku jazdu lodkou.

Moto vylet na bokor odporucam, po odboceny z hlavnej cesty sa clovek dostane na kvalitny asfalt so serpentinami. Clovek si pekne uzije jazdu, teda ak sa mu neposere motorka.

Druhy moto vylet bol poslabsi. Zaujala akurat cesta po rozbahnenych cestach.

Plaz kep uplne onicom s kopou ludi. More ziadna slava a piesok tez.

Do np kep sa tez moc neoplati ist, vyhlady prakticky nulove.

Ubytko

monkey republic kampot - 8dorm, share sprcha, ac. Party ubytko ale dorm je izolovany od baru. Ak by i tu mali pivo za 0.5usd zrejme by som toto ubytko neopustil.Jedlo predrazene. Cena 4usd

SIHANOUKVILLE

Uplny grc, stavenisko, bordel, spina. Ostane tu len ozajstny blazon

BATTAMBANG

Fajn mestecko hlavne vecer, ked v parku je kopa ludi co tu tancuju,hraju futbal, behaju, rychlochodzuju.

Motovylet onicom.

Ubytko

Chhaya Guesthouse Battambang -singel, fan, privat kupela, tv. V pohode ubytko. Neodporucam tu bookovat bus. Cena 3.77€

SIEMP REAP

Cez den su vsetci v angor wat a vecer na pub street kde sa oziraju.

Angor wat je silno precenovany (myslim ten hlavny chram, cely komplex je ok ale nie hodny 37usd). Teoreticky sa sem da dostat gratis resp si vytlacit falosnu vstupenku (nema ziadne ochranne prvky je to len papier).

Ubytko

Naga angkor hotel - 4dorm, tepla sprcha, ac. Ok ubytko, klima vsak moc silna, ranajky ok. Restika predrazena. Neodporucam tu kupovat listok na bus. Cena 2.5usd resp 3.5usd s ranajkami

NAKLADY

Kambodza (airasia let kuala lumpur - phnom phen 14.43€) - 12dni

1€ = 1.147 usd= usd (americky dolar) spraveny priemer z vyberov

1usd = 4000r (kambodzsky rial) tak to davali v obchodoch. Riali som nezamienal ani nevyberal z atm (dalo sa), proste mi ich vydavali.

Doprava : 46.25usd
Jedlo : 104.3usd
Ubytko : 40usd + 11.18€
Vstupy : 36usd (vratane viza) + 32.04€
Ostatne : 27.5usd (motorka, benzin, pohladnice…)

Spolu : = 14.43(let) + 268usd + 43.22€ = cca 285€

Vysledna suma je nakoniec spravena z vyberov/zamienania




Advertisement



Tot: 0.519s; Tpl: 0.011s; cc: 8; qc: 44; dbt: 0.2892s; 1; m:domysql w:travelblog (10.17.0.13); sld: 1; ; mem: 1.1mb