שלום מבאגאן!

Asia » Burma » Mandalay Region » Bagan
June 26th 2007
Published: June 26th 2007

עיר עתיקה מלאת פגודות משו בסגנון קמבודיה... חשבנו לוותר כי כבר שבענו ממקדשים ובגלל שהדרך אמורה להיות הנוראית שבדרכים... אבל בסוף, כרגיל,עלתה המחשבה שלעולם כנראה לא נחזור לכאן- ונסענו.
וכן, אלו היו ה10 שעות הכי קשות בטיול... נסיעה במה שפעם היה כביש ובמה שפעם היה מיניבוס... בלי מקום לרגלים ועם המון מסמרים שבולטים מכל הכיסאות והדפנות של הרכב... ממש עינוי... (על מזגן אין בכלל מה לדבר...)
כשהגענו הלכנו לשוטט בעיר ומצאנו נהג כרכרה שהציע לקחת אותנו לראות את השקיעה מאחת הפגודות הגבוהות בעיר. נסענו לשם, מותשים, אבל ברגע שעלינו למעלה הבנו שבאמת היה שווה לעבור את הסיוט הזה ולהגיע לכאן.
לראות 2800 פגודות זה לא משהו שרואים כל יום.
למחרת טיילנו עם הכרכרה שלנו עד הצהריים בין המקדשים, שהם מהיפים שראינו וללא ספק בורמה היא "הארץ המוזהבת" כמו שאמר לנו בורמזי נחמד בשדה תעופה...
בצהריים כבר לקחנו עוד אוטובוס לינגון הבירה ומחר בבוקר אנחנו לוקחים טיסה בחזרה לבית השני שלנו - בנגקוק.

Tot: 0.191s; Tpl: 0.011s; cc: 22; qc: 99; dbt: 0.0908s; 1; m:domysql w:travelblog (10.17.0.13); sld: 1; ; mem: 1.3mb