Kenija n Tanzanija

June 17th 2011
Published: June 17th 2011

Hej hej!
Midva se spet potepava in raziskujeva nove kraje, tokrat res drugacne od prejsnjih. Toliko sva dozivela, da je tezko vse skupaj opisati. Na kratko...
Najprej sva stiri dni prezivela v Keniji, v Nairobiju in njegovi okolici. Obiskala sva center za izobrazevanje in ozavesanje ljudi o zirafah, kjer sva zirafe tudi bozala in hranila. En dan sva obiskala zavetisce za sirote sloncke, kjer poskrbijo za njih dokler ti ne odrastejo, potem pa jih spustijo v naravo. Najin cilj v Keniji je bil tudi obisk mesteca Thika, kjer naj bi se nahajala organizacija za pomoc otrokom, obolelih za aidsom, sirotam in tistim, za katere starsi ne morejo skrbeti. Nisva pricakovala, da je Thika mesto polno razlicnih organizacij in sirotisnic in da bo iskanje prav te, ki sva si jo midva zamislila, misija nemogoce. Nama je bilo pravzaprav vseeno, katero obisceva, zato sva se prepustila toku, ko naju je neka prijazna gospa odpeljala v solo, kjer so bili sami mali nasmejani crni otrocki, veseli najinega obiska. Ravnatelj sole nama je razkazal ucilnice, otrockom sva razdelila pisala in se z njimi smejala, vsak od njih pa je imel tudi svojo zgodbo. Ravnatelj nama je povedal le nekaj teh zgodb o sirotah, revscini in otrocih, ki so se ze rodili z aidsom,... Ampak ko pogledas te otrocke, ki se svojih problemov sploh ne zavedajo in so srecni v tistem trnutku, ki ga imajo... En sam nasmeh jih je! 😊
Najina pot se je iz Kenije nadaljevala v Tanzanijo, kjer sva se peti dan potovanja dobila z druzbo, s katero sva potem prezivela pet dni safarija. Odsli smo v Nacionalni park Lake Manyara, Serengeti National park in Ngorogoro Crater. Safari je res nekaj posebnega, to bi moral vsak enkrat doziveti. Videti vse mozne zivali v naravi, opazovati jih pri njihovem vsakdanjem zivljenju, lovu, lenarjenju, spanju in igranju,... Uau! Cilj vsakega safarija je videti vseh "Big 5!" (Velikih 5) - slona, leva, bivola, leoparda in nosoroga. In uspelo nam je! Ceprav je nosorogov le nekaj cez 10 v Serengtiju (ki je velik kot tri cetrtine Slovenije) in prav toliko v Ngorogoro kraterju in je prava redkost, da ga vidis, smo v Ngorogoro kraterju videli dva, mamo in mladicka! Poleg teh zivali pa ogromno ziraf, zeber, antilop, gazel, pticev, nojev, hijen, hipotov,... celo geparda smo vidli, 4 metre od nasega jeepa! Visek safarija za nas vse je bil lov levinje na zebro. Priblizno 20minut smo gledali levinjo, ki se je priblizevala credi zeber in cakala na priloznost, da si bo eno privoscila za kosilo. In docakali smo! Najprej tek za vsemi zebrami in po prvem neuspehu koncno uspesen ulov. Ko gledas to po tv-ju vedno navijas za zebro, ampak ko si tam in ko spremljas levinjo med vsemi pripravami... vsi smo navijali zanjo! Totalen adrenalin! Skratka, safari nepozaben in med top stvarmi, ki jih lahko vidis!
Po safariju sva se odlocila, da si zeliva pravega pocitka, pocitnic in lenarjenja, zato sva se napotila direktno na Zanzibar. To je sicer trajalo dva dni, ker je na drugi strani Tanzanije, ampak ko si enkrat tukaj, je vredno truda... Tezko je opisati, kaj Zanzibar pravzaprav je. Bel pesek, turkizno morje, mir, prijazni ljudje, nasmejani obrazi, ki te vedno pozdravljajo z Jambo (kar v Swahiliju pomeni zivjo),... skratka pravi raj na zemlji. Pet dni bova ostala cisto na jugu Zanzibarja, v zadnji vasici, kamor se vozi njihov "dala dala" (minibus), potem pa greva na sever, v drugo vasico. Ampak kot kaze, je povsod lepo. Zato bova uzivala do konca potovanja...
Ker sva na takem racunalniku, ne moreva naloziti slikic, jih bo pa vec po potovanju.
Lep pozdravcek vsem od naju!
Ketty in Tine

Tot: 0.065s; Tpl: 0.012s; cc: 8; qc: 26; dbt: 0.0445s; 1; m:domysql w:travelblog (10.17.0.13); sld: 1; ; mem: 1.1mb