Motocross og besøg hos Jingu

Tanzania's flag
Africa » Tanzania » North » Arusha
July 8th 2011
Published: July 8th 2011

Fuld fart frem!Fuld fart frem!Fuld fart frem!

Godt at køre på en god kraftigt maskine.
Idag var vi ude og køre cross i den dejlige varme afrikanske natur hos Per Bjerre - og det var en fed oplevelse. Flere styrtede, men ikke mig😊 Per var meget sej til at køre, og han kunne springe 30 meter med crosseren. Der var nogle seje, og sjove flyvhop. Vi kørte i rigtig lang tid, og det var mega sejt. Jeg kunne dog ikke hoppe 30 meter som Per, men klarede fint de små flyvhop. De havde også nogle søde hunde, en af dem havde lige fået hvalpe. Jonathan

Efter en spændende eftermiddag med crosserne gik vi hen til en meget god ven af familien - Jingu, som vi voksede op sammen med på Sanjaranda. Han havde fået bygget sig og sin familie et nyt hus i et rigtigt flot område. Vi spiste sammen med Anna, Jingu, David og Dorrit - vi fik lækker ugali, ris og skøn kødsovs😊 Efter middagen var børnene ude af lege i lokalområdet sammen med børn og nabobørn.
Nu sidder vi hjemme og hygger med lidt fredagsslik, nitendospil, spørgsmålspil og te.

Supercross!Supercross!
Supercross!

Det var megafedt at køre på crosser, og så på en rigtig bane. Det var også flyvehop.
Jingu og TorstenJingu og Torsten
Jingu og Torsten

Vi har haft så mange gode minder sammen og hvor det skønt at være sammen igen.
André kom lidt til skadeAndré kom lidt til skade
André kom lidt til skade

Som de fleste andre fik man lidt skrammer - men sådan skal det være.
Jingu og AnnaJingu og Anna
Jingu og Anna

Foran deres nye hus.
David og DorritDavid og Dorrit
David og Dorrit

Jingu og Annas skønne dejlige børn.

Tot: 0.075s; Tpl: 0.01s; cc: 5; qc: 45; dbt: 0.0389s; 1; m:domysql w:travelblog (10.17.0.13); sld: 1; ; mem: 1.1mb