groeten uit dar

Africa » Tanzania » East » Dar es Salaam
August 5th 2006
Published: August 5th 2006

hey allemaal

sinds gisteren zitten we in het huis van thomas en marian, erg groot met zwembad :D. we zijn aan het bijkomen, vooral mathijs die op zanzibar erg ziek is geweest maar is nu weer beter. De ingewanden waren in de war. Hij heeft zelfs nog een dag aan het infuus in een ziekenhuisje gelegen. Nu is hij dus aan het bijkomen. We maken er nog een leuke week van.

Groetjes van ons allemaal

7th August 2006

hujambo?
HOI allemaal! Gelukkig maar dat je weer beter bent Mathijs, voelt niet echt lekker he... Nu nog even heel erg genieten van alle exotische dingen en juist wat luxe. Hele goeie reis terug en ik ben benieuwd naar alle foto's! Ik vertrek as zaterdag voor 2 weken naar de binnenlanden van Turkije, heb er zin in! Tot snel, liefs Margriet
7th August 2006

Ha Allemaal, Nou geen vieze ziektes meer krijgen! Veel pleizier op het laatste deel. Via Maria krijgen Thomas en Marian de groeten van Lucré.
9th August 2006

trosje druiven
Hierbij een geestelijk trosje druiven voor de zieke! Da's toch heel niet leuk: naar het ziekenhuis(je) tijdens zo'n geweldige reis. We hopen dat het nu echt beter met je gaat, Mathijs! Misschien doet een weekje exotische luxe je wel heel goed. Voor je het weet zit je weer op school. Een goede thuisreis toegewenst vanuit een koel Frankrijk. Volgende week zijn we ook weer in Utrecht en Nijmegen. We zien elkaar vast als we allemaal weer geacclimatiseerd zijn, d.v., à bientôt! M & J

Tot: 0.071s; Tpl: 0.009s; cc: 7; qc: 44; dbt: 0.0457s; 1; m:domysql w:travelblog (10.17.0.13); sld: 2; ; mem: 1.1mb