Dingle-Gothenburg-London-Joburg-East London


Advertisement
South Africa's flag
Africa » South Africa » Western Cape » George
April 18th 2007
Published: April 18th 2007
Edit Blog Post

Hej hej!

Än en gang forsoker jag ta världen i besittning. denna gång Sydafrika. Jag vet jag har varit jattedalig pa att skriva, men nu ska det bli andra bullar!
Trots min hypernervositet gick anda resan ner relativt bra. Kandes kul att äntligen vara påväg. vad jag har längtat! kram



Additional photos below
Photos: 4, Displayed: 4


Advertisement

DSCF0336.jpgDSCF0336.jpg
DSCF0336.jpg

Karin och Linnea chillar med en öl på Heathrow
Malin å Fröken i East LondonMalin å Fröken i East London
Malin å Fröken i East London

Framme i East London å ute å käkar middag, Fröken bryter första budet och beställer in en öl...


Tot: 0.088s; Tpl: 0.009s; cc: 9; qc: 49; dbt: 0.0613s; 1; m:domysql w:travelblog (10.17.0.13); sld: 1; ; mem: 1.1mb