Halali Resort

Namibia's flag
Africa » Namibia
April 29th 2018
Published: May 1st 2018

Voor de tweede keer het park in. Nu zo’n 100 km richting het midden. Er zijn echter veel afslagen die naar waterholes leiden. Rondjes van zo’n 30, 40 km. Over moeilijk begaanbare wegen. Vooraf nog geïnformeerd waar we de meeste kans op wild hadden. Helaas weinig te zien. Het beeld van gisteren herhaalt zich niet. Na zo’n 200 km hobbelen hebben we er de brui aan gegeven en zijn we naar ons huisje in Halali gereden. Het waterhole aldaar gaf meer te zien. Om de haverklap olifanten. Solitair en in kudden. Jong en oud. En nog een verdwaalde hyena. Het was bepaald onze dag niet want toen we terugkwamen stond er 2 cm water in onze bungalow. Waarschijnlijk de WC en een niet werkende afvoer. Wel heel netjes opgelost. Hulptroepen meteen ter plekke en een andere bungalow. Alle natte kleren van Jannie in haar canvas tas kletsnat. Volgende dag weer kurkdroog. Zelfs ’s nachts droogt de was. Goede maaltijd.

Tot: 0.063s; Tpl: 0.01s; cc: 6; qc: 24; dbt: 0.041s; 1; m:domysql w:travelblog (10.17.0.13); sld: 1; ; mem: 1mb