Afrika

Kenya's flag
Africa » Kenya » Nyanza Province » Kisii
February 11th 2012
Published: February 11th 2012

Jambo! Jambo! Vi befinner oss naa i Kenya. I dag har vi kjort til et tettsted som heter Kisii. Her skal vi bare vere i en natt for saa aa kjore videre over grensen til Tanzania. I to dager har vi vert paa safari i Masa Mara. Det var helt fantastisk! Det var akkurat som aa vere i filmen Lovenes Konge. Vi saa giraffer, zebra, geopard, elefant, flodhest og ikke minst den majestetiske loven. Det var virkelig en opplevelese! Ogsaa naturen i seg selv var et syn! Et maal for denne turen er aa se "The Big Five". Vi har naa sett tre av de ( Love, elefant og boffel.) Vi mangler derfor leoparden og nesehornet som vi haaper aa se en av de neste dagene, saa vi kan krysse av dette paa check listen. I Tanzania skal vi paa safari i nasjonalparken, Serengeti, som er enda storre enn Masa Mara. Dessverre kan vi ikke skrive saa mye mer for denne gang eller laste opp bilder fordi ting ikke fungerer helt som det skal her i Afrika. Det skal dere faa hore mer om senere! Vi lover aa oppdatere mer fra turen med en gang vi er ferdig med safarien.. Det er nemlig litt tungvint aa leve i Afrika. Til tross for dette har vi det hvertfall helt PRIMA her nede!

Stor klem fra Ann Kristin og Christina. <3

Tot: 0.094s; Tpl: 0.009s; cc: 14; qc: 50; dbt: 0.0667s; 1; m:domysql w:travelblog (10.17.0.13); sld: 1; ; mem: 1.1mb