Cesta do Phnom Penhu

Cambodia's flag
Asia » Cambodia
December 26th 2013

Ráno vstáváme brzy, platíme útratu (není nejmenší 😊) a naloďujeme se. Loďka nás spolu s dalšími turisty bere na Otres Beach v Sihanoukville. Zastavujeme přímo u restaurace, kde si dáváme snídani a trochu se dohadujeme. Pak každý zvlášť vyrážíme na nádraží a trochu se dohadujeme s dopravci. Marťa koupila lístky na určitý čas a ni se nemají k odjezdu a neudtále odjezd oddalují. Bere si peníze zpět a jedeme s jiným dopravcem, který odjíždí hned. Po několika kilometrech se autobus zastavuje a my se v cestě do Phnom Penhu rozdělujeme. Marťa pokračuje autobusem a já kombinovaně stopem, minivanem a na motorce. Nakonec se náhodou opět potkáváme, protože jsme si oba vybrali stejný guesthouse. Ubytováváme se a povídáme si. Dáváme si pivo a unaveni uleháme do postele.

Oxford StreetOxford Street
Oxford Street

Thousands of people shopping for those Christmas bargains

Girls having some retail therapy !

12th January 2014

Allo... allo... allo... wats going on here then ehh ;-)

He's not supposed to be smiling...

Tot: 0.187s; Tpl: 0.013s; cc: 6; qc: 45; dbt: 0.1009s; 1; m:domysql w:travelblog (10.17.0.13); sld: 1; ; mem: 1.1mb