布拉格(2006/7/18)


Advertisement
Czech Republic's flag
Europe » Czech Republic » Prague
July 27th 2006
Published: July 27th 2006
Edit Blog Post

布拉格屋布拉格屋布拉格屋

想像到「金色的布拉格」嗎?
呢日開始布拉格o既行程啦。首先搭一陣車上城堡山,然後一路行古城區。上面好靚呀!佢以前係捷克皇宮所在地,望落山下面o既風景十分靚。一眼望去都係橙紅色頂o既小屋。我好鍾意歐洲o既建築物呀!全部都好靚。導遊話日落時d橙色屋頂會被映照到一片金色,呢個畫面就係叫「金色的布拉格」啦。金色的布拉格就睇唔到啦,postcard就買到o既。
之後經查理士四世橋去到古城區食lunch同埋free time 4個鐘。

之後遊布拉格船河,遊覽伏爾塔雅河畔。o個一刻真係好正。風景靚,心情好。好relax呀!哈哈,真正o既享受人生!望到咁好o既景色,煩惱盡消。


Additional photos below
Photos: 14, Displayed: 14


Advertisement

聖維特教堂聖維特教堂
聖維特教堂

好宏偉o既建築。入到去,哇...目瞪口呆!
文藝復興式建築物文藝復興式建築物
文藝復興式建築物

幾有立體感。
concert廣告concert廣告
concert廣告

哈哈未到薩爾斯堡就見到莫札特啦:)布拉格呢度周街都有人派concert o既傳單,真係正!
古城區古城區
古城區

好靚好靚。


29th July 2006

但愿走得更远~
终于找到一段旅程是看的不那么吃力的. 虽然是繁体字,但幸而植根于同一种语言,不影响阅读,有些方言着实难懂,我应该多看些娱乐节目恶补一下,嘿嘿…… 所以,谢谢你的日志以及精彩拍摄. 祝你能走的更远……

Tot: 0.058s; Tpl: 0.01s; cc: 9; qc: 42; dbt: 0.036s; 1; m:domysql w:travelblog (10.17.0.13); sld: 1; ; mem: 1.1mb