Routine

Congo, Republic of the's flag
Africa » Congo » South » Brazzaville
June 20th 2012
Published: June 20th 2012

We zitten aardig in de routine. De lessen gaan gewoon door en het lijkt erg op als je thuis aan het werk bent.

Weinig bijzonders te melden dus.

Zaterdag vlieg ik waarschijnlijk in de cockpit mee naar Point Noir. Daar kijk ik wel naar uit. Ook ga ik proberen wat gorilla's te zien, maar dat moet ruim van te voren geregeld worden. Ik hoop dat ik het voor elkaar krijg.

De elektriciteit is net weer eens uitgevallen, dus ik zit nu in het donker op m'n iPad te kloppen. Het hotel heeft godzijdank een noodstroomgenerator dus ik hoef niet lang zonder airco te zitten. Heerlijk!

Als er iets bijzonders gebeurd laat ik het jullie natuurlijk weten.

Allemaal het beste...

25th June 2012

hallo jongen, hoegaat het met je? en hoe was je weekend? zijn jullie nog naar de kust gevlogen? hier is het wat "herfstig"....regen en vooral storm, met af en toe een uurtje droog weer....heel wat anders dan bij jou... èn 43 jaar geleden [casper is vandaag jarig] was het heel wat heter.....dat vergeet je natuurlijk nooit. dirk is net weer terug naar enkhuizen. waren het weekend bij mij. straks gaan isabeau en ik op uitnodiging van anita en casper, mee pannenkoeken eten. hij heeft geen zin om zijn verjaardag te vieren...is nog steeds niet zeker van zijn baan en dus "niet in the mood"...je kènt hem. ik ga ook eens gauw aan de slag. ik wil mijn balkon van nieuwe planten voorzien, maar moet me er echt toe zetten en dat gaat nu gebeuren. dag michiel, ook de groeten van dirk, dikke kus, mama.

Tot: 0.092s; Tpl: 0.009s; cc: 10; qc: 49; dbt: 0.0674s; 1; m:domysql w:travelblog (10.17.0.13); sld: 1; ; mem: 1.1mb