Het debacle

Congo, Republic of the's flag
Africa » Congo » South » Brazzaville
June 14th 2012
Published: June 14th 2012

Ik heb erg leuk contact met de flight crew van ECAir, de maatschappij die me heeft ingehuurd. Zij logeren ook in het hotel waar ik verblijf.

Zij werken voor een Zwitserse maatschappij, PrivatAir, die het vliegtuig en de crew leasen aan ECAir. Dit is een multinationaal gezelschap wat bestaat Belgen, Zwitsers, Fransen, een Nederlander, en natuurlijk Duitsers.

Gisteren hebben we met z'n allen, buiten bij het zwembad op een groot projectiescherm, naar Nederland Duitsland gekeken. Ondanks het welbekende resultaat was het toch een erg gezellige avond. Dat had ook nog wel te maken met het bier, wat rijkelijk vloeide.

Ik heb een hard hoofd in het vervolg, maar you never know. Dit werd mij ook overduidelijk gemaakt door de Duitse maintenance man naast mij.

20th June 2012
Mijn Duitse "vriend"

foto duitse "VRIEND"
HALLO MICHIEL, HOE GAATIE, NÀ DE RACERIJ? WAT EEN ELLENDE HÈ, MAAR GELUKKIG BESTAAT ER IMODIUM ja, wat jammer van het eind van het tournooi . WIJ hebben er alles aan gedaan...oranje kleding aan op de bank, oranje gekookt en oranje taartjes....maar het is natuurlijk wèl goed dat onze miljonairtjes weer eens met de beide benen op de grond terecht zijn gekomen...maar voor ONS is het jammer. het is woensdag èn mooi weer, vriendinnendag, en we gaan maar eens strandwaarts. heb je daar voldoende vertier zonder je meisie? laat even weten.... dag jongen, dikke kus, mama.

Tot: 0.072s; Tpl: 0.009s; cc: 8; qc: 50; dbt: 0.044s; 1; m:domysql w:travelblog (10.17.0.13); sld: 1; ; mem: 1.1mb