Lankawi

Malaysia's flag
Asia » Malaysia » Langkawi
February 7th 2012
Published: February 7th 2012

Våknet opp til fuglesang tidlig på morgenen, tok meg da en tur rundt på området for å gjøre meg kjent. Dette er bare en helt utrulig plass, kan ikke beskrives med ord. Det minner meg i grunnen om folkemuseum på Bygdøy bare med Asia preg over bygningene.

Her behøver man ikke stresse med frokost, den har betjeningen plassert i kjøleskapet på rommet kvelden før<span>J

Etter en lang dag ved bassenget og en bedre lunsj på hotellet ble det til at vi tok en kjøretur med vår 2008 modell Proton med 1.3 liters motor.<span> Vi kjørte omtrent rundt hele øya.. Dette med å kjøre på feil side av veien og sitte på feil side i bilen er litt uvant for sjåføren Michael. Etter 3 runder i en rundkjøring var han ikke riktig sikker på om han kjørte riktig veg og hvordan han skulle kjøre ut av rundkjøringa! Vi kom oss ut av rundkjøringa uten uhell –<span> han kjørte riktig vei i rundkjøringa!

Dagen ble avsluttet med litt kontorarbeide i biblioteket på hotellet.<span> Internettet fungerer kun der – resten av hotellet har vært uten internett i to uker og leverandøren klarer ikke rette feilen!

Vi blir forøvrig på dette hotellet frem til den 11. februar, deretter drar vi for å møte Christina!

Kort blogg i dag.

Mamma, det er liv i oss og vi er ikke blakke..

7th February 2012

Hei hr og fru snupp :-)
For en fantastisk opplevelsesferie dere har !! Det er bare såå gøy å følge dere og jeg føler som vanlig at jeg er en del av turen sammen med dere :-) Du skriver fantastisk godt, Marit !! :-) Kos dere masse videre :-) Si fra hvis jeg skal lære deg å snu bilder, forresten ;-)) Stor klem, Line
8th February 2012

Hei!
Ser ut som dere har det fint og koser dere, her er det sol og 18 minus idag. Skal på Lemonsjøen og gå på ski idag, tatt meg fri fra kontoret! Kos dere videre på ferie!
8th February 2012

Rundkjøring gærne veien er skumle greier, godt å høre at dere nyter ferien:)

Tot: 0.099s; Tpl: 0.014s; cc: 7; qc: 23; dbt: 0.0687s; 1; m:domysql w:travelblog (10.17.0.13); sld: 1; ; mem: 1mb