Koh Samet

Asia » Thailand » Central Thailand » Ko Samet
January 29th 2012
Published: February 1st 2012

29. januar

Etter mye farting var vi nå klar for litt avslapping, sol og strand. Tradisjoner er ikke å kimse av.. så vi har nok en gang havnet på Koh Samet. Ligger på Ao Cho Hideaway som er en perle av et sted. Ligger for seg selv i en bukt. Her fikk vi først en bungalow i bakerste rekke.. det holder ikke for en stamgjest! Ble flyttet til en bungalow med havutsikt og stor terrasse etter en natt – sånn skal det være.
Her blir vi frem til den 2. februar ferden videre er ennå ikke planlagt, mulig det blir en tur til Malaysia?

Men en ting er sikkert den 12. februar kommer Christina og Christina til Bangkok så da må vi være på plass for å møte dem. Vi skal da reise sammen til Koh Samui og Baan Bophut i Fischermanns Village.

Siste oppdatering, det blir Malaysa og i første omgang en tur til Kula Lumpur og der skal vi bo på Villa Samashi

5th February 2012

Kos dere.
Hei. Morsomt å lese om dine opplevelser i Vietnam. Vi planlegger å reise til Hanoi og Da nang til sommeren. Har tidligere vært i Saigon, Phan Tiet og Hai An. Vietnam er et supert land å feriere i. Ha en fortsatt flott ferie. MVH Ann-Kristin

Tot: 0.168s; Tpl: 0.01s; cc: 8; qc: 57; dbt: 0.0871s; 1; m:domysql w:travelblog (10.17.0.13); sld: 1; ; mem: 1.1mb