Een nieuw jaar, een nieuwe blog....

France's flag
Europe » France » Lorraine » Nancy
September 4th 2011
Published: September 4th 2011

Hallo allemaal,

Een nieuw jaar, een nieuwe blog. Toch? 😊

Zoals jullie gewend zijn live vanuit San Francisco.... Met zijn tweetjes!

Oh nee, toch niet.... Dit keer, is alles anders....

Dit keer zijn we met zijn drieeen. Ons allerliefste kereltje Jamey is er bij!!! En als we dan toch gek aan het doen zijn: Niet vanuit de USA, maar vanuit FRANKRIJK! 😊

Om toch nog een beetje bij de vertrouwde basis te blijven, hebben we er een soort van rondreis van gemaakt!!! 😊. Geen FLAUW idee waar we ons in gestort hebben, maar we zien wel waar het schip strandt!!!!

Onze vakantie is begonnen met een weekend centerparcs. In Frankrijk, dat dan weer wel! 😊

Het is een vrij nieuw, super bosrijk park. Uurtje ten oosten van Nancy. Afgelopen vrijdag met een familie auto 😊 (heb van auto gewisseld met Mario) in een ruime vijf uur naar Hattigny geknalt. Zoals verwacht vindt Jamey het heerlijk in de auto, en is alles voorspoedig verlopen.

We hebben twee relaxte dagen achter de rug.

Gisteren in de bloedhitte naar Nancy geweest. Erg leuk. Vandaag gewandeld in het bos en even gezwommen. Dit blijft erg wennen voor Jamey maar na enige minuten vindt hij het wel leuk. Met name in het warme water van de hot tubs...

Natuurlijk is hij nog te jong om hem mee te nemen in de wildwaterbaan, dus even kort alleen het zwembad verkend terwijl Jacinta met hem in het warme water bleef. Vrij groot en alles mooi en nieuw. Kon het niet laten om toch zelf even twee rondjes wildwaterbaan te doen. 😊.

Al met al gaat het prima met Jamey. Hij vindt het allemaal machtig interessant en loopt alles de hele dag in zich op te nemen. Ook zit hij met jan en alleman continu ongelooflijk te sjansen. We krijgen heel veel opmerkingen van wild vreemden hierover en dat maakt ons wel trots.

Alleen de afgelopen twee nachten zijn een beetje een drama geweest. Om het uur is hij wakker geworden om direct uit het niets uitzinnig te gaan krijsen. Ik denk dat hij alles van de hele dag aan het verwerken is of zo en dat het hem dan toch even te veel wordt.... Ik weet niet.

Bij wijze van test slaapt hij nu in zijn reiswieg en niet meer in het centerparcs bedje. Misschien dat dit wat bekender voor hem is.

Gelukkig wordt hij bij Jacinta wel weer erg snel rustig....

Morgen wordt het alweer inpakken geblazen en begeven we ons met gierende banden naar zuid Frankrijk. De Ardeche om precies in te zijn, voor drie overnachtingen.

Ook nu weer: geen flauw idee waar we terecht gaan komen.... 😊

We gaan het meemaken!!!!

5th September 2011

holiday
Ziet er gezellig uit, buufjes! Wat een schattige foto's van Jamey! Niet te geloven wat een snelle Jelle dat is... Gisteren heeft Zoe het hofrecord zonder-zijwieltjes-fietsen gebroken met 2 jaar en 8 maanden. Hij stond op naam van Mick met zijn 3e verjaardag. Weet zeker dat Jamey em gaat toppen! ;-) Ik gok op 2 jaar, hahaha. Veel plezier nog, geniet er van! X de buufjes

Jamey Rules
wat leuk dat ik weer mag meelezen, thanks!!! Maaruh.. Wat een heerlijk mannetje zeg.. Ik heb alleen maar oog voor Jamey ;-) Ik volg jullie op de voet. Have fun!! X
6th September 2011

Lekker hoor
ziet er erg gezellig uit, gelukkig hebben jullie wel goed weer, het is hier herfst. Geniet er nog maar lekker van !
7th September 2011

pet
hallo alledrie, wat ziet het er gezellig uit ! En die pet...! wat een eigenzinnig koppie krijgt tie:-) Jullie avonturen in amerika waren groots, maar frankrijk is écht grootser.........:-) veel plezier! xmaper

Tot: 0.108s; Tpl: 0.011s; cc: 14; qc: 29; dbt: 0.0674s; 1; m:domysql w:travelblog (10.17.0.13); sld: 1; ; mem: 1.1mb