Meer vakantiekiekjes - Namibia en Zuid Afrika

Africa » Namibia » Fish River Canyon
June 8th 2011
Published: June 8th 2011

VERDER NAAR FISH RIVER CANYON EN RICHTERSVELD PARK...

Fish River Canyon

Beautiful sky.
10th June 2011

vakantietijd!
Hee Er! Ziet er goed uit, zo'n dessert-vakantie. Ik neem aan dat je wel dagelijks na zo'n uitstapje terug kon keren naar je all-inclus resort..kon niet goed zien of je een oranje armbandje om hebt! Wat ik wel kon zien is dat je ook een knusse reisgezel hebt getroffen die geen moeite heeft om in je personal space terecht te komen....dus vertel! Onze vakantie staat ook voor de deur. We gaan naar Noorwegen: bij Rob en Marjorie op bezoek en verder door het land trekken! Heb erin in. Op mijn werk zijn we verhuist naar een gloedje nieuw gebouw. Leuke vernieuwingen dus kunnen we er voorlopig weer tegen! Met de rest van family ook alles ok. veul groeten uit den bosch, Michiel

Tot: 0.109s; Tpl: 0.012s; cc: 8; qc: 47; dbt: 0.0605s; 1; m:domysql w:travelblog (10.17.0.13); sld: 1; ; mem: 1.1mb