Published: April 10th 2011

Monument Valley Day

This content requires Flash
Download the free Flash Player now!
 Video Playlist:

1: Monument Valley 36 secs
Avui ens hem llevat aviat perquè teniem un bon camí fins a arribar al Monument Valley. Hem conduit tot el matí i hem arribat a l'hora de dinar.
Hoy nos hemos levantado temprano porque teníamos un largo camino hasta llegar al Monument Valley. Hemos conducido toda la mañana y hemos llegado a la hora de comer.

El Monument Valley es una vall que s'extén entre Utah i Arizona. Enmig de la vall s'eleven una mena de muntanyes o "mesas". El nom es donat, evidentment, per els espanyols que van ocupar aquests territoris, només veient la forma ya veieu perquè els hi van dir mesas. El Monument Valley es va crear de manera natural fa millions d'anys degut a erupcions volcàniques i l'erosió del vent i l'aigua al llarg dels segles li han donat la forma que veiem actualment.
El Monument Valley es un valle que se extiende entre Utah y Arizona. En medio del valle se elevan una especie de montañas o "mesas". El nombre se lo dieron, evidentemente, los españoles que ocuparon estos territorios, sólo viendo la forma ya veis porque les llamaron mesas. El Monument Valley se creo de manera natural hace millones de años debido a erupciones volcánicas y la erosión del viento y del agua a lo largo de los siglos le ha dado la forma que vemos actualmente.

El parc es troba dintre de la Navajo Nation i són els propis indis els que s'ocupen del parc. De fet, només es poden seguir els camins que estan indicats ja que hi ha navajos vivint al Monument Valley. Hem entrat amb el nostre cotxe i hem fet el recorregut, no sé si a les fotos ho aprecieu però es un paisatge realment increible i únic.
El parque se encuentra dentro de la Navajo Nation y son los propios indios los que se ocupan de él. De hecho, sólo se pueden seguir los caminos que están indicados ya que hay navajos viviendo en el Monument Valley. Hemos entrado con nuestro coche y hemos hecho el recorrido, no sé si lo apreciais en las fotos pero es un paisaje realmente increible y único.

Finalment hem trobat un hotel a Tuba City, un poble dintre de la Navajo nation. Hem sortit a fer una volta y sens dubte erem els únics no navajos, la gent ens mirava curiosa! Demà ens espera el Grand Canyon!
Finalmente hemos encontrado un hotel en Tuba City, un pueblo dentro de la Navajo Nation. Hemos salido a dar una vuelta y sin duda eramos los únicos no navajos, la gente nos miraba curiosa! Mañana nos espera el Grand Canyon!

">

11th April 2011

Oh my God!!!
Carlos, Neus.....ja podeu anar reservant un dia(o dos), jo vull veure TOTES LES FOTOS, i que ens ho expliqueu tot!!! Oh, si!!!!
11th April 2011

Ke guapa la montaña, es totalmente de peli del oeste. Y ke guapa la sudadera de Neus. Las fotos molan mazo.

Tot: 0.106s; Tpl: 0.011s; cc: 7; qc: 47; dbt: 0.06s; 1; m:domysql w:travelblog (10.17.0.13); sld: 1; ; mem: 1.1mb