museo ja shoppailua

Oceania » Australia » Victoria » Melbourne » City Centre
April 23rd 2006
Published: April 26th 2006

tänään oli sitten museopäivä. tai siis ei mikään tavallinen museo vaan laukkakisamuseo. Minna joutuu nyt oikeesti tekemisiin kaikkien hevosjuttujen kaa :P mut ei se aikonu viel heppatytöt ruveta... harmillista!
Laukkakisamuseo oli todella hieno! siellä oli kaikenlaista näytillä. ja mä pääsin kokeilemaan miltä tuntuu olla jockey. Museolla on mekaaninen hepo ja sillä ratsastaminen kuuluu lipun hintaan. eli pakkohan sitä oli kokeilla. No ei se menny ku 30km/h ja normaalisti laukkahevoset menee 60km/h. mä nyt sit alan harkitseen tota jockeyn uraa.. kiloja vaan taitaa olla muutama liikaa sille uralle. ja polvet ei taitais kovin kauan jaksaa.
Sit otettiin juna vähän keskustan ulkopuolle, ku luin jostain esitteestä, että Chapel kadulla ois hyvä käydä ostoksilla. No me mentiin sinne ja oli se aikamoinen pettymys! tai no jotku liikkeet ois ollu ihan kivoja, mut meidän rahoilla ei ollu asiaa edes ovelle. oli ne sen verran kalliita! mut löysin mä sieltä onneks pari kivaa t-paitaa ettei tarvinu ihan tyhjin käsin lähtee kotiin.
Takas keskustaan ja ostokset hostellille. Sit mentiin kauppaan ostaan namia ja lähdettiin leffaan. Failure to launch oli aika hyvä. Siinä on Sarah Jessica Parker ja Matthew McConaughey. Poika asuu viel 30+ kotona ja porukat haluu sen muuttavan jo omaan kämppään. Siinä vaiheessa Parkeri astuu kuvioihin. Oli todella hauska leffa! mut kannaattaa varoo.. lopputunnari jää soimaan päässä!!!!!

26th April 2006

sähän oot päässy oikeen kunnon ponin kyytiin...

Tot: 0.098s; Tpl: 0.009s; cc: 9; qc: 48; dbt: 0.066s; 1; m:domysql w:travelblog (10.17.0.13); sld: 1; ; mem: 1.1mb