Destivo v Madridu

Europe » Spain
October 9th 2010
Published: October 9th 2010

Tak jsme na chvilku zapadli do internetky na madridskem letisti, podivat se na presne jmeno hostelu, kde jeste dneska budeme spat. Let z Londyna probehl v klidu az na par mensich turbulenci. Vlastne jsme to cele prospali a to same i na letu do Quita. leti nam to asi za hodku. budeme koncit, uz mame jen 5 minut na pc...

Hi there, we are making our way and at the moment we are sitting in internet cafe at Madrid airport and its raining. what a change after living in the UK for a while...we board the plane to Quito in an hour and hopefully be in Ecuador today about 5. then just find our lovely hostel and sleep and sleep and sleep.

12th October 2010

Ahojte, Vaš glog budeme s ocom sledovat na domácím počitači, přes moji adresu. Nějak jsme rozlétaní. Já jsem se vrátila ve čtvrtek z NY, bylo to tam lepší než jsem si myslela. Krajané se o nás perfektně postarali, seminář měl úroveň a volné dny jsem si plně využila na poznání města. Chtěla bych se tam ještě někdy vrátit. Let byl na rozdíl od Vašeho nad očekávání dobrý. Soňa a Marek doletěli v sobotu a v neděli v noci odletěli do Egypta. Dajte vedět zda muj odkaz prošel. mama

Tot: 0.037s; Tpl: 0.008s; cc: 12; qc: 24; dbt: 0.0225s; 1; m:domysql w:travelblog (10.17.0.13); sld: 1; ; mem: 1mb