budapestnek

Hungary's flag
Europe » Hungary » Central Hungary » Budapest » Buda
October 3rd 2010
Published: October 3rd 2010

Ziehier mijn eerste post (sneller dan verwacht aangezien ik nogal laisser-faire laisser-passer ben :p)
Maar ik ga mijn best doen hier verandering in te brengen.
Budapest maakt me nu niet bepaald warm vanbinnen, dit kan echter aan het nogal grijze typisch Belgische weer liggen. Onze dag bestaat uit koffie, koffie en nog meer koffie. Hierdoor besef ik opnieuw hoe fel ik resistent ben aan cafeïne, kevin daar in tegen krijgt hyperactieve aanvallen terwijl ik kalm als ik ben nogal rustig blijf bij koffie nr 3. :P Achja, dat wisten we al..ik mag niet van mezelf verwachten dat ik ineens een energie bom wordt. Volgens mij werk ik beter op zonne-energie. And that's why I'm looking forward to Amman and its 35 degrees!

grtz from budapest 😊

4th October 2010

Gisteren was het hier 24 graden in België! Fantastisch! Oh en nog steeds geen regering. Zal je op tijd en stond laten weten wanneer België valt anders moeten we je clandestien terug het land in smokkelen :). Ik kijk uit naar je blogs hoewel ik weet dat ik niet elke dag moet komen kijken maar ik heb me al ingeschreven! Zoen! Lien
4th October 2010

hulp onder weg
ik zal u een beetje helpen poste door zoveel mogelijk te reageren uit verveling in het saaie België (bijna nooit of ik moest er echt aan denken ) -het was anders wel 22 graden van't weekend ,vandaag wel niet meer mja wat wilt ge- Budapest is inderdaad geen geweldige stad (lijk praag ofzo damn ik wil nog eens naar praag gaan ) maar der is een geweldig steak restaurantje waar ze steak op een hete steen hebben (moest ge geintresseert zijn ) en een winkeltje met geweldige zeepjes en scrubs (waar ik een fortuin aan zeep heb gekocht ) helemaal op't einde van de winkel straat aan u rechter kant, met daar tegenover een geweldige zaakje met belachelijk coole broodjes en dan is er nog de stripclub met de hete blonde stoot met serieus scheve tanden (maar ge moet daar enorm op u geld lette we hebben daar toen met ons vier toch zeker een kleine 400€ verbratst aan drank en vrouwen zonder echt zat te zijn en stront geil ons bedje moeten kruipen :p ) alvast sorry voor mijn verwarrend schrijven maar da gaat wel wennen grtz joe roxy
8th October 2010

eindelijk kunne wij ook in de zon zitten! :) ons laatste dagje Jordan en vanaaf up to India. Waar de zon ook volop aanwezig is :) jeeeuj! @jo: We hebben nog hele leuke bars in Budapest gevonden en aangezien ons budget nogal klein is, zn we maar braafjes weggebleven uit de stripclub. :p @lien: smokkelen klinkt wel spannend! En als we dan toch bezig zijn, zalk drek een paar illegale voorwerpen meepakken ;) hihi kussies

Tot: 0.078s; Tpl: 0.009s; cc: 14; qc: 50; dbt: 0.0447s; 1; m:domysql w:travelblog (10.17.0.13); sld: 1; ; mem: 1.1mb