Hallo uit San Francisco

Published: August 31st 2010

Hallo allemaal,

Even een kort berichtje! Zojuist om 06:15 wakker geworden in San Francisco. Een apart fenomeen! :-) Wel heerlijk geslapen hoor. Zo even lekker ontbijten en dan op pad!

Misschien dat we nog ergens een apple store tegenkomen voor een autolader voor mijn iPad. 😊

Ook zal ik zo nu en dan wat dingetjes op twitter zetten: www.twitter.com/ramondewit

Tot snel!

Ramon en Jacinta

USA!!!!
Kerel, Ik wist niet dat je naar amerika zou gaan. Ik ben zeer aangenaamd verrast, veel plezier daar. Groet Danny.

Zo dan... Dus!!!
Te LEUK!!! Heb ik tijdens het werk tenminste weer een leuke afwisseling ;-))) Keep writing the good stuff and upload some funky pics!! Is altijd weer smullen!!! By the way, is Le Bagage goed aangekomen??? En nog zorgeloos een goed auto'tje gescoord via die ENE maatschappij?? hhahhhahaa... Enjoy my friends X

veel plezier
hallo daar, heel veel plezier. wij vertrekken morgen en zitten s'avonds op mambobeach met een unplugged miniconcert van Candy Dulfer. grtjs Cor
1st September 2010

genieten
mooi dat jullie lekker geslapen hebben,geniet beiden en ramon denk om mijn meisje vooral nuuuuu.
1st September 2010

Hey Ramon en Jacinta, Heel veel plezier in Amerika. Ik vind het altijd leuk om jullie foto's te zien. Groetjes, Eric

Tot: 0.303s; Tpl: 0.01s; cc: 11; qc: 62; dbt: 0.079s; 1; m:domysql w:travelblog (10.17.0.13); sld: 1; ; mem: 1.1mb