Noosa

Oceania » Australia » Queensland » Noosa Heads
August 3rd 2010
Published: August 3rd 2010

I dag har vi dratt fra fantastiske Fraser Island til nydelige Noosa. Vi sjekket ut fra hotellet klokken 10, og ankom Harvey bay ( der fergen fra Fraser legger til kai) i halv 12 tiden. Derfra til Noosa er det ca 1 og en halv times kjøretur. Turen gikk kjempe fint, Yarisen vår går som en kule.. eller iallefall nesten :P Vi kom oss iallefall fram. Hotellet ligger en gate fra stranden, og midt i selve sentrum, kan ikke bli mer sentralt. Vi har fått en liten leilighet med balkong og utsikt til bassenget. Leiligheten har alt vi trenger, til og med vaskemaskin og tørketrommel på badet, noe som passet perfekt nå, vi hadde nemlig en del klær som måtte vaskes. I ettermiddag gikk gikk vi ned på stranden og bare slappet av. Noosa er en vakker liten plass, og vi synes dette er den desidert kosligste plassen vi har vært til nå. Noosa er også en del mer eksklusivt enn de andre plassene, noe vi merker godt på resturantene, men siden vi har leilighet med alle fasiliteter har vi handlet inn brød og diverse slik at vi kan spise frokost og lunsj her, noe som er fint for budsjettet vårt :o) Før vi gikk ut for å spise middag tok vi oss en heerlig dukkert i et av hotellets to jaquzzi, livet er jammen godt 😊

De siste dagene, eller egentlig helt siden vi kom til Australia har vi hatt fullt opp med opplegg hver en eneste dag, men i morgen har vi ingen andre planer enn å sove til vi våkner og ta livet helt med ro på bassenget og ved stranden, noe vi kjenner skal bli veldig deilig.

Som dere sikker skjønner har vi det flott, ja vi har det rett å slett fantastisk.. Vi nyter virkelig dagene og lever eventyret fullt ut 😊

3rd August 2010

Så bra at dere koser dere!! :D

Tot: 0.103s; Tpl: 0.01s; cc: 11; qc: 50; dbt: 0.069s; 1; m:domysql w:travelblog (10.17.0.13); sld: 1; ; mem: 1.1mb