LC paa tur - del 3

Asia
June 27th 2010
Published: June 27th 2010

Sommer 2010

- fordi " At rejse er at leve" & fordi vi jo mangler dette stykke.

DAYS
HOURS
MINS
SECS

til take off i CHP mod Irkutsk

Så blev det endelig tid til at komme tilbage og opleve det vi 'mistede' af den oprindelige tur - dét som vi en gang har bestilt, betalt og glædet os til, men som blev skiftet ud med Dragør og mere Kina.

Vi havde lovet hinanden at vi skulle have denne tur, og Leise fik Claus til at love at det blev senest i år (UANSET!), for at det kunne føles som én (næsten) sammenhængende tur, og for at det blev inden landene ændrer sig for meget.

At der er en lille på vej gør det vigtigere for os, da vi føler at dette er vores to's tur.
(Grundet mangel på sanitet på Gobi turen, ville vi heller ikke ha' taget på denne tur med et blebarn, hvilket ville udskyde det endnu nogle år.)

Vi glæder os meget.

PS: Rejsen passer fint til en graviditet i 4. måned, og vi er opmærksomme - og passer på (specielt) Leise.

29th June 2010

God tur
Som altid gør I det rigtige. Timingen er perfekt og vi er helt overbevist om at I alle 3 kommer hjem i rigtig god behold - og at især I to forældre bliver oplevelser rigere, som I vil mindes med smil hele livet. At I afslutter denne cirkel med et nyt liv på vej giver mening. I ønskes derfor en forrygende, beskidt, hård, luxuriøs, sjov, overraskende, oplevelsesrig, hyggelig og helt fantastisk tur af alle os 4 i Greve.

Tot: 0.114s; Tpl: 0.008s; cc: 6; qc: 43; dbt: 0.0518s; 1; m:domysql w:travelblog (10.17.0.13); sld: 1; ; mem: 1.1mb