keskiviikko

Oceania » Australia » New South Wales » Concord
March 22nd 2006
Published: March 22nd 2006

eikai tästä päivästä sen kummempaa sanottavaa oo. aamulla kuudelta ylös ja junalle. Mut vietiin anestesiahoitajan mukaan ja yllättäen Wais oli siellä anestesialääkärinä. se kohta luulee, että seuraan sitä, kun oon 4viimisintä leikkausta ollu sen kaa samassa salissa.. heh heh! mä kyl repeen, jos huomenna pääsen taas sen kaa! se ois kyllä jo aika epätodennäköistä, mutta ei mulla mitään sitä vastaan oo. Mielelläni menen. sit yks Italialainen väitti mun näyttävän italialaiselta.. mistähän lähtien italialaiset on ollu sinisilmäsiä ja näin vaalee ihosia kuin minä..? ja sit se sama italialainen pisti mut ihan jäihin. James (nukutuslääkäri) kysy, että eikös suomi kuulu pohjoismaihin ja mitäs muita valtioita. "Ruotsi, Norja, Tanska..." "Tanska ei kyllä kuulu pohjoismaihin" se italialainen väitti. menin ihan puihin enkä uskaltanu sanoo mitään islannista. pisti vähän miettimään, että oonko mä oikeesti niin tyhmä, että eikö tanska muka kuulu pohjoismaihin. mut onneks tää James oli paljon valistuneempi ja kerto Tanskanki kuuluvan pohjoismaihin... ja keskustelu jäi siihen. Sit se James tarjos mulle kahvit.. mä tääl vaan hyppyytän anestesialääkäriä hakeen mulle alakerrasta kahvia.. heh heh! ja söin kahvin seuraks muutaman kirurgien voikkarin.. 😉 Waisin kaa sain puhua saksaa, ku se on saksalainen. Suvi taas loistaa! :P ja kyllä mua kehuttiin, ku löydin yhdestä laitteesta tulostusnapin. se siis oli melken keskellä sitä laitetta ja siinä luki Print. siis olihan se aika haastava tehtävä.. 😉 mun potilas joutu oleen heräämössä taas ylikauan ja jäi sinne viel ku lähin. sil ku ei meinannu oikein tulla tuota virtsaa. Sain tehdä sille tarkkailuja. Muuten sit hain lämpimiä peittoja, mittasin verensokeria ja tein tarkkailuja. Ei siis mitään oikein jännää, mut oikein mukava päivä oli!
Minnan päivä oli suurin piirtein samanlainen kuin eilen. Aamusta rauhallista, päivällä ruuhka ja iltapäivästä ei oikeestaan mitään. Se sit joutu ootella mua melken tunnin, että mä pääsin töistä... todella mukavaa!
Kotona lämmitettiin vanhaa makaroonia ja mureketta. Tv:stä ei edelleenkään tuu mitään, ku Melbournessa on ne pirun kilpailut, niin niitä näytetään koko ajan.. ihan tylsää, ku siel ei edes oo suomalaisia..

23rd March 2006

hyvin menee..
teillä tuntuu ainakin... ;) tsemppiä

Tot: 0.073s; Tpl: 0.008s; cc: 11; qc: 44; dbt: 0.0485s; 1; m:domysql w:travelblog (10.17.0.13); sld: 1; ; mem: 1.1mb