harjottelua

Oceania » Australia » New South Wales » Sydney » Kogarah
March 1st 2006
Published: March 1st 2006

Tänään teki tiukkaa nousta,ku kello herätti klo6.00. Ei ois millään huvittanu! sit koko päivä istuttiin luokassa vastaan ottamassa "mielenkiintosta" infoa. Iltapäivällä oli pari harjotusta. Siirtoja ja nostoja.
Aateltiin sit lähtee shoppaileen. Mä ku haluun K-Martista aivan ihanat miesten apinayöhousut! Mentiin ensin Stratfieldin asemalle ja jäätiin sinne. Ei siel sit ollutkaan ostaria vaikka se on tosi iso asema ja asukkaitakin tuntuu olevan aika paljon. Noh, päätettiin mennä sit Chatswoodiin, ku siel on 6kerroksinen ostari. Ja meidän liput pelittä siellä. Noh, kello oli vähän yli viis, ku oltiin perillä. Ne oli jo pistäny melken kaikki kaupat kiinni siellä! vähänkö otti päästä! heti kympillä! Oltas menty heti aluks Hurstvilleen, joka on ihan meidän kodin lähellä, mut toi travellpass ei enää vaikuta siellä, niin ei menty. Ja sit lähettiin pohjoseen (ihan väärään suuntaan!) Chatswoodiin eikä se ollutkaan auki.. Noh elämä on!
Huomenna sit heräämöön koko päiväks eli ensimmäinen eka oikee työpäivä..

1st March 2006

vai kauppojaoote metsästäny..seoli hollannissakin vaikeeta ku kulki junalla...;) no te ootte siel niin kauan et kyl viel kerkeette käydä vaikka ja missä.. terkkuja minnalle kans!

Tot: 0.094s; Tpl: 0.012s; cc: 11; qc: 50; dbt: 0.0631s; 1; m:domysql w:travelblog (10.17.0.13); sld: 1; ; mem: 1.1mb