chilling in kuta

Indonesia's flag
Asia » Indonesia » Bali » Kuta
June 22nd 2009
Published: June 22nd 2009

ja da har enda noen dager gått i bali. blir bare bedre og bedre her nede. vi har fått surfa, og bada, solt oss og festa. fortsatt litt og jobbe med når det kommer til surfinga, men vi har blitt eksperter på bodyboard! sandra spiller bare vollyball.. de lokale har lært meg å smache noe andre turister på stranden har fått merket. i å med at ballen ikke helt går i den retningen den skal. katrine har tilbrakt de 2 siste dagen i skyggen etter litt for mye soling den første dagen. du finner ho under sarongen der hun gjømmer seg for sola og en litt for ivrig beundrer med rasta fra i fjord.

sandra hadde bursdag i går, å det måtte sefølgelig feires. vi traff på en total gal gjeng fra australia som vi også møtte i fjord. der var det også noen bursdager å feire. måten de feiret på hva å hoppe på taxier, hestevogner og diverse som kjørte/trillet forbi.. det endte med slosskamp og noen sure balinesere. da tok vi turen inn i baren og vi fikk alle de drinkene det er mulig å få tak i.. likevel kom vi oss på stranden, og ha hatt nok en fantastisk dag i kuta.

vi blir på kuta en dag til, så setter vi kursen mot gili! skal bli deilig å slippe unna støy i fra biler, mopeder og ivrige selgere!

23rd June 2009

partygirls
husk, dere trenger litt hvile også!! Gili er kanskje stedet for det :-)

Tot: 0.071s; Tpl: 0.01s; cc: 13; qc: 23; dbt: 0.037s; 1; m:domysql w:travelblog (10.17.0.13); sld: 1; ; mem: 1mb