dagen før avreise

Europe » Norway » Southern Norway » Setesdal
June 15th 2009
Published: June 15th 2009

herregud å vanskelig det skal være å pakke... har lyst å ha med meg alt eller ingenting. superklar for å shoppe, samtidig som mine gammle klær bare skriker etter å få være med i sekken. sitter å venter på katrine, ho er på vei i fra kr.sand, kanskje det er noen råd å hente der. "dere skal være borte ett år, så skal dere pakke dagen føre dere reiser" løt pappas stemme ved middagsborde.. jaja det ordner seg nok

i morra så setter vi i hverfall kursen for Oslo, med eller uten klære.. mamma skal kjøre oss inn. reiste i fra bø i dag, var kjempe trist! kommer til å savne alle dere kjempe mye! men HUSK vi kommer til bake! tenker det er en tårevåt søster også som går av bussen... huff

nei, får prøve å bli ferdig med å pakke!

16th June 2009

God tur!
Ha en kjempe fin tur. Skal følge med dere her :)

Tot: 0.229s; Tpl: 0.011s; cc: 20; qc: 77; dbt: 0.1367s; 1; m:domysql w:travelblog (10.17.0.13); sld: 1; ; mem: 1.2mb