[h2]I flyet fra Kastrup til Newark[h2]

North America » United States » New York » New York » Manhattan
February 1st 2006
Published: February 4th 2006

Klokken er nu 17:50 (DK tid) og jeg sidder i flyet SK909 paa plads 29A ved siden af en flink aeldre herre (Holger Helge Hansen). Den er en skoen vinduesplads - og det passer hvad de siger: "over skyerne er himlen altid blaa"😊
Har naaet at blive bekymret eller nervoes endnu, for Holger og jeg har haft travlt med at undersoege alle de tekniske faciliteter og bestille en masse drikkervarer fra rullevognen (Cola, Oel, BloodyMary m.m.😊 Ja og saa selvfoelgelig med at udfylde diverse visumpapirer.

5th February 2006

Dykker kort
Dejligt med alle de billeder, det ser jo ud til du har fået en perfekt start. Sidder bare og tænker bare det var mig der var afsted. Pga. mit imidlertidige handikap har jeg først fået skrevet til Ricardo idag vdr. en adresse så din mor kan sende det der kort, men hvis jeg kender ham ret skriver han ret hurtigt tilbage. Glæder mig allerede til at se billeder og hører fra dig igen! Mange knus og tanker Katrine

Tot: 0.053s; Tpl: 0.021s; cc: 7; qc: 24; dbt: 0.0206s; 1; m:domysql w:travelblog (10.17.0.13); sld: 2; ; mem: 1017.8kb