Viñales und Las Terrazas

Published: February 5th 2009

VinalesVinalesVinales

Ausflug per Pferd in Vinalens
Hallo mini Liebe.
Mini Schuelzit da isch also eigentlich ofiziell fertig. Han aber no 1 Tag zum nahhole (aber das isch ae anderi Gschicht). Bin 2 Tag in Viñales gsi, han det ae haerzigi Roesslitur gmacht und jede Menge umwerfendi Natur gseh. Vo Viñales bin i daenn no uf Las Terrazas (woni grad im Moment bin) Das liet oepe i dae Mitti vo Habana und Viñales, chli i dae Baerge. Bin da immene HOTEL!, wo zmittst im Wald lit und mer dUmgaebig wunderbar chan zfuess erkunde. Das mach i jetzt daenn au gli. Am Namittag gahts daenn naehmlich scho wieder uf Habana zrugg. Det han i daenn ebae morn namal Schuel und am Samschtig gahts daenn au scho richtig Santa Clara und Trinidad witer. s Erschtemal daenn so richtig mit aem Rucksack unterwaegs. Gang mit aes paarne vo dae Schuel, sie goend daenn allerdings wieder zrugg und ich mach mich daenn witer richtig Santiago de Cuba.
Aen feschte Druecker Luzia

VinalesVinales
Vinales

Hoehlenbesichtigung

6th February 2009

halli, hallo! ich han erst jetzt usegfunde, dass ich uf dere site chan dini bricht läse!! es gaht hald amal chli länger bi mir. es tönt spannend. i bin grad chli im zügel fieber. es stönd jensti chistene umenand und wettet bepackt werde. es isch nüme so agnehm zum wohne! aber gli isches so wiit und i chan wieder iruhme. also, bis spöter, reis guät und nid sviel cuba libre!! lg und schmazt
9th February 2009

ciao bella!tönt ja mega mit de landschafte und berge und usritt..mh..so schön!häsch chönne riite?liebi rössli gsii?wünsch dir en guete rucksackstart!gheisch eifach nomal chli use wänn er na zschwer isch.muesch jetzt au dis gastmami verlah?oder gasch nomal zrugg?ich bin letschts wuchenend mit mim mami imene schöne ussichtshotel ide berge gsii,nur häts leider kei ussicht gäh,nur näbe,mega schad..janu!jetzt gahts as zügle,am friitig und sa isch es so wiit,froi mi mega!liebi grüess und gisch dir sorg,druck dich fest!evelyn
11th February 2009

Aquarium
Liebe Luzia, unsere "Sommer"-Ferien im Aquarium sind auch schon wieder vorbei. 2 Wochen ohne Schuhe, täglich ca. 3 Stunden am schnorcheln, es war herrlich. Herzlich Mandi

Tot: 0.142s; Tpl: 0.011s; cc: 14; qc: 66; dbt: 0.1074s; 1; m:domysql w:travelblog (10.17.0.13); sld: 1; ; mem: 1.1mb