Visiting MariaChiara at Somoto

Published: January 10th 2009

ManaguaManaguaManagua

Fraai uitzicht vanuit ons hotel
Toch maar gene wekker gezet om de bus van 6u naar Somoto te nemen... Opt gemak opgestaan, taxi genomen richting de busterminal - effe ommekeer gemaakt naar de cajero automatico omdat we nog geen lokale centen hadden - en dan door naar Mercado Mayoreo. t Ging er allemaal wel een beetje chaotisch aan toe maar we zijn ondertussen al meer gewoon. Een uurtje nog moeten wachten en dan de bus op richting MariaChiara. Tegen 2u stapten we van de bus af, met pijn in de nek want zo gemakkelijk zaten de zetels niet, en werden we al opgewacht. Met de taxi naar haar "bescheiden" huisje gereden waar we de komende nachten mogen doorbrengen. Effe bijgebabbeld en dan middag: PASTA!!!!
Na het eten hebben we een korte toer door het dorp gekregen en tot op de Mirador gewandeld, knap uitzicht over de hele stad. Aangezien we s middags al pasta hadden gehad, hebben we besloten om der naar ne italiaanse dag van te maken, dus avondeten : PIZZA ( jaja, we zijn ondertussen de bonen en de rijst meer dan moe gegeten)

ManaguaManagua

MariaChiara & Marianna @ El mirador

El mirador

12th January 2009

amai men oren!
Amai, het is daar wel niet normaal schoon en die "pura vida" staat mij precies wel aan. Elk jaar vraag ik mij opnieuw af waarom dat ik niet ben meegekomen, ma volgend jaar ben ik er toch bij zene. Dat wil ik niet voor ene 3rde keer gemist hebben. grtz
13th January 2009

ik wil zomer!
helaba travellers, alles kits blijkbaar? Stomme vraag ;) Hier is de dooi aan het inzetten, maar gelukkig krijg ik het al wat warmer bij het lezen van jullie reisverhalen. Klinkt zalig... Soms toch wat stressy, maar wat maakt het uit als het weer goed is en je baas niet in de buurt en de zon schijnt en het strand niet ver weg is en je niet moet poetsen en je kan genieten van dingen die hier super ver weg lijken... ik ben precies aan het klagen? Geniet er nog van, want hier in ons belgenlandje modderen we maar wat aan... tot binnenkort xxx

Tot: 0.104s; Tpl: 0.011s; cc: 14; qc: 56; dbt: 0.0696s; 1; m:domysql w:travelblog (10.17.0.13); sld: 1; ; mem: 1.1mb