Even een snelle update.

Africa
December 18th 2007
Published: December 18th 2007

Van Accra ben ik naar Johannesburg in Zuid-Afrika gevlogen. Heerlijk alle luxe van de westerse wereld weer voorhanden wat een verschil met de rest van Afrika, gezellige kroegen, Douwe Egberts koffie echt alles is verkrijgbaar. Ik breng twee weekjes door in een hostel, in afwachting voor een baan bij IBM in Jo'burg, helaas krijg ik die baan niet.
Ik besluit tot een uitstapje, zeg maar een kleine "vakantie" in Mozambique.
De kust van Mozambique bied prachtige gelegenheden om te duiken en het plaatsje Tofo is een gezellig plaatsje. Ik doe haal mijn PADI openwater. Tofo ligt dus aan de kust en op het strand wordt volop verse vis verkocht. Het eten is 's avonds is dan ook elke keer weer een feest, met name met dank aan de Franse chefkok Jimmy, Gamba´s, barracuda, kreeft, alles is te verkrijgen en het is spot goedkoop.
Als ik na een week of twee op het punt sta te vertrekken hoor ik dat ze in "de" bar van Tofo opzoek zijn naar blanke barmensen en voor ik het weet sta ik achter de bar, echt rijk zal ik er niet van worden, 55 euro voor een maand, maar goed wel gratis eten en drinken en een dak boven mijn hoofd. Dus voorlopig nog tot half Januari hier in het kleine vakantie paradijs van Mozambique.

18th December 2007

Hallo Martijn,geniet maar van je baantje je ontmoet er veel mensen en het opent waarschijnlijk nog meer deuren voor je. Wij wensen je prettige feestdagen en neem goeie sprong in 2008!!! Liefs Nico enNellie.
19th January 2008

Ha martijn!
Hee Martijn, Ik lees net dat je in Zuid-Afrika bent neergestreken. Ik vertrek 10 febuari naar Kaapstad, ben je nog van plan ook die kant op te gaan? Groetjes, Elly Snel

Tot: 0.671s; Tpl: 0.01s; cc: 7; qc: 48; dbt: 0.0608s; 1; m:domysql w:travelblog (10.17.0.13); sld: 1; ; mem: 1.1mb