12.02-12.06.

December 6th 2007
Published: December 6th 2007

Sziastok
tudom reg nem irtam dehat a dzsungel kozepen erre nemigen volt lehetosegem. most eleg rovid leszek, pedig nagyon sokminden tortent, de epp ezert nagyon faradt is vagyok, holnap este talan kiegeszitem kicsit. meg lehet, hogy neha nem fogjatok erteni, mert csak magamnak irom emlekeztetoul)
szoval.
ott tartottam, hogy varom a fancia csajokat, mweg is jottek nemsokara, meg egy baratjuk, cecile, meg julette testvere, aki szinten orvos smeg meg 2 orvos szoval jo sokan lettunk a vegere es persze egesz nap franciaul karattyoltak, es nem is nagyon mentunk sehova, csak este a chiang mai-i night bazaarba, meg befizettukn egy 2 napos dzungelturara. masnap neki is vagtunk (mi 7en meg meg kb 10 masik turista), egy szongtojjal elfurikaztuk chiang maitol eszakra az hegyekbe, ahol az elso programpont az ELEFANTAGOLAS volt, szoval tenyleg felultem egy elefantra es kb fel orat setaltunk 😊 a hatara volt erositve egz ules, abban ult laetitia es cecile, en meg a nyakan...nagyon vicces volt! a folyoba is bementunk! es az elefant allandoan verdeste a fulevel a labamat... 😊)))szoval csak az volt rossz, hogy elegge sajnaltam az elefantokat, mert a turistak le-fel szalltak es ok csak mentek mentek mentek es nem hiszem, hogy ez nagyon jo nekik. juliette pedig raadasul egy egesz kis fiatal elefanton ult. na. aztan kezdtuk a gyaloglast (vezetoink mr james bond es mr smith, aki meg mindig keresi mrs smitht 😊 es bizony jo 3 orat gyalogoltunk erdon mezon dzsungelen keresztul, hat neha tenyleg eleg faaszto volt mert atkeltunk vagy 3 hegyen. aztan estefele megerkeztuk egy hegyi torzshoz, egesz pici falucska a hegyen, nagyon minimal bambuszhazakkal, ilyenben aludtunk mi is. kaptunk vacsit, meg volt tabortuz, de kb 9kor mar ledoltunk es aludtunk mint a kicsi babak. ejjel szornyu hideg volt. masnap jeges zuhany es reggeli utan indultunk tovabb, kb 2 oras hegynek fel-le tura utan megerkeztunk egy tok jo vizeseshez, ahol furodtunk is. majd felpakoltak minket egy szongtojra, ebedet kaptunk majd egy eleg zotyogos pick-up teherautos utazas utan megerkeztunk a rafting camp-be, ahol valoban raftingeltunk, ba az elejen elegge inaba szallt a batorsagunk. 4en ultunk egy kis gumicsonakban, juliettte, cecile, egy angol meg en. ja meg a thai tpasztalt raftinges hatul kormnyozott 😊 na az elso percben persze teljesen viz ala kerult a csonakunk, de aztan mar minden siman ment, de volt 1-2 nagyon izgi helyzet, lyen kis vizesesek, meg allandona frocskoltuk egymast a tobbi csonakkal szoval ez hihetetlen jo volt!!! kb 1 ora utan kiszalltunk, megszabadultunk a bukosisaktol meg mentimellenytol meg az evezotol es atnyergeltunk egy sokkal nyugisabb bambusz csonakra, ami lenyegeben sok bambusz osszekotozve es ezenkivul azt kell tudni meg rola, hogz allandoan elsullyed. meg ide-oda dol. de afolyo itt mar kb 50 cm mely volt es nagyon lassu, uh itt mar tenyleg csak rohogtunk vegig. aztan ennek is vege lett es a 2 napos trekkingenek is, vosszaszallitmanyoztak minket chiang maiba es hulla faradtan kerestunk egy hostelt, meg is talatuk es elmentunk meg vacsizni (setph+papaya salad,pinapple sunday!) es majdnem eleludtam ott is, aztan vegre letehettuk a fejunket. masnap a 3 francia orvostol elvaltunk, ok mashova mentek, szoval maradtunk 4en laetitia, juliette, cecile meg en. igy ma szep nyugidan megreggeliztunk, majd bereltunk 2 robogot es nekivagtunk chiang mainak. en vezettem az egyiket, mogottem laetitia, cecile a masikat, mogotte juliette. chiang maitol kb 15 km-re a hegyen van egy templom, oda igyekeztunk. es el is jutottuk oda!!!!! tok jo volt motorozni!!!!! es meg a baoldali kozlekedest is sikeresen abszolvaltam 😊 gyonyoru ut vezetett fel a templomig, ahonnan vizont gyonyoru volt a kilatas chiang maira, szoval teljesen idillikus volt. miutan mar elkezdett kaprazni a szemunk a sok aranytol visszaindultunk, utkozben ettunk egy papaya salatat meg megneztunk egy jo nagy vizesest is, ami szinten azon ahegyen volt. aztan egy piacra akartunk menni chiang maiban, de az mar pont elkezdett bezarni, mire odaertunk, uh banatunkban beultunk egy kis folyoparti barba es megittunk egy sort majd ujra felpattantunk a robgonkra es nekialltunk thai massage helyet keresni, na jol el is kavarodtunk(annyi itt az egyiranyu utca, higy csak na, ami egyfelol jo is, mert nem teveszted el az oldalt, de masfelol elegge megneheziti a kozlekedest), de vegul nagy nehezen odatalatunk es vettuk egy oras massage-t, en aroma oil massaget, ami nagggyon jol esett faradt kis tagfjaimnak, de ugyanakkor neha borzasztoan csikizett, uh neha jol elrotyogtunk a nenivel...de nagyon jo volt. majd eloszor miot itt vagyok NEM thai kajat vacsiztunk, ahnem olasz pizzeriaba mentunk es pastat ettem joooo sok sajttal, mert nagyon hianyzik a sajt!!!!!! nade mar csak ket nap es ketpofara tomhetem. holnap meg kcisit varostnezunk, aztan este visszarepulok bangkokba es utana mar megyek is haza. pusz nektek

6th December 2007

jó lesz Téged itthon rendesen megölelgetni! :) sok puszi addig!

Tot: 0.131s; Tpl: 0.009s; cc: 10; qc: 49; dbt: 0.061s; 1; m:domysql w:travelblog (10.17.0.13); sld: 1; ; mem: 1.1mb