Aangekomen!

Asia » Mongolia » Ulaanbaatar
September 5th 2007
Published: September 5th 2007

Dag allemaal,

Even een kort bericht om te laten weten dat we zijn aanngekomen. Vlotte vlucht naar Moskou gehad, daar 15 uur en10 minuten in transit gezeten (saaie luchthaven maar niet zo erg als Dirk ons wou doen geloven) en dan naar Ulaan Baatar. Enkele uren geleden aangekomen en meteen toffe guest house gevonden. We mogen hier 15 minuten gratis onze mails checken, super handig. Straks proberen we waarschijnlijk om onze eerste foto's op deze blog te krijgen.

We houden jullie op de hoogte!
Yves en Anne

Transit MoskouTransit Moskou
Transit Moskou

Begin van een lange wachttijd...

5th September 2007

Eerste reply
Dag Anne, Yves, Ik kon het niet laten om een eerste reply te sturen. Hoe is het daar? Warm, koud, sneeuw, zon? Ik ben net terug uit Somaliland vol dromedarissen. Welke beesten heb je al gezien? (naast Yves?) Veel reisplezier! Lieven
5th September 2007

Lieven, hoe is dat nu mogelijk, ons Anne en Yves hadden er nog zo op aangedrongen om de forumschrijfsels deftig te houden, hun ouders lezen die ook. Geniet van de reis!
6th September 2007

Tegenpolen
Yves en Anne, Die travelblog werkt wel prima. Het lijkt ineens niet meer zo ver weg. Ik ben ook eens naar Google Earth gaan kijken, en het blijkt dat mama in New York op 74° Westerlengte zit, en jullie precies aan de overkant op 106° OL; dus wuif maar eens naar beneden. Ulaan Bataar staat trouwens zeer gedetailleerd op Google Earth, met nogal wat foto's zoals de Gandan Tempel en het standbeeld van Generaal Sukhbaatar. Waar zitten jullie precies? groetjes papa

Tot: 0.152s; Tpl: 0.009s; cc: 21; qc: 100; dbt: 0.1202s; 1; m:domysql w:travelblog (10.17.0.13); sld: 1; ; mem: 1.3mb