Surfers Paradise :)

Oceania » Australia » Queensland » Gold Coast » Surfers Paradise
March 30th 2007
Published: March 30th 2007

Hei igjen😊

Den 24. mars svinga bussen vaar inn paa busstasjonen i Surfers Paradise..den kortaste bussturen vi hadde hatt paa lenge..😊 Surfers Paradise bestaar av ei lang fin strand, daarlige surfeforhold (brutale boelge, iallefall for Gunnar), masse hoege bygninga, shopping, festing og masse turista, ikkje saa ille naar vi va der..😊
Vi tok inn paa Islander Backpackers rett over veien for busstasjonen, Surfers ekje saa veldi dtort, saa alt va ganske naert 😊 Vi bodde der i to daga, sida veiret va ganske surt saa blei d ikkje gjort saa masse..vi trakka litt rundt og shoppa litt 😊

Paa mandag flytta vi til Sleeping Inn, litt meir "backpackersplass", litt meir liv😊 Paa kvelden kasta vi oss me paa en pub crawl rundt om i Surfers..kjempearti kveld😊 Vi begynte tidli paa hostellet, vi va et heilt busslass me all slags folk, i loepet av kvelden(natta..)besoekte vi mange uteplassa �lei litt mange gratis drinka aa holde styr paa utover kvelden..😊 Vi avslutta paa the bedroom, ganske toeff plass me senga overalt..😊
Neste morning sov vi oss frampaa 😊 tok livet me ro og laga oss middag...
Dagen etter va d tid for litt fart og spenning, vi brukte dagen i Dreamworld, en arti fornoeyelsespark me masse karusella!! vi maatte selvfoelgeli proeve alle �lt fra 100 meters fritt fall i the giant drop til toemmersklie..😊knallkjekt! Veldi fint tillaga, og ikkje minst skein sola😊 I tillegg til karusella va dre litt forskjellige australske dyr og tiger show..

heldigvis bestemte vi oss for aa vaere en dag til, sida veiret va fint dagen etter og!Deili dag paa stranda 😊Gunnar proevde seg paa aa surfe litt, fikk juling i boelgene i staden..litt voldsomme boelge den dagen..eller kanskje d e teknikken d e noke gale me...😊

Fredag den 30. mars reiste vi vidare..etter fine og sloeve daga i Surfers😊

haape alt staar bra til heime!!

Rosa drinka :)Rosa drinka :)
Rosa drinka :)

blei litt for mange utover kvelden..:)
saa kom sola!! saa kom sola!!
saa kom sola!!

Siste dagen vaar i Surfers..
Masse kjekke karusella :)Masse kjekke karusella :)
Masse kjekke karusella :)

Alt maatte proevast!
The giant drop! The giant drop!
The giant drop!

120 meter over bakken..dei pinte oss me aa la oss sitte der aa dingle i sikkert et halvt minutt, foer vi plutseli bare datt!!!
Sukkerspinn!Sukkerspinn!
Sukkerspinn!

vi delte altsaa..:)

25th April 2007

Fytti grisen!!
25th April 2007

hilsen
hei!!! Har komt ut av tellinga på paradis dokke har vert innom:-) Som vanleg ser og høyre det supert ut!!! Ser på bildene at dokke har det kjekt! Voksne med drinkar i hand om kvelden,og som barn neste dag med sukkerspinn og karusella:-) Det er fint at dokke kan med å more dokke!!!! Kos dokke vidare
27th April 2007

Hei igjen!!
Så var det litt skikkeleg byliv igjen. No har vi starta nedtellinga til de kjem heim. Vi gler oss. Men ein ting kjem vi til å sakne og det er alle dei festlege reisebreva frå dokke. Håpar vi får bilde frå slutten av turen og. Lukke til på siste etappen!
29th April 2007

Happy hipp hipp Gunnar!
Vi ville berre gratulere Gunnar med dagen i morgon, 30 april! Det skal no bli kjekt å sjå dokke i levande live snart og, sjølv om vi har hatt følelsen av å vere litt i lag med dokke rundt verda. God tur heimover! Helsing Emma, Nora, Knut og Olaug.
30th April 2007

30. april
No nærma det seg retur til gamlelandet. Vi gled oss til de kjem heim , så vi får høyre meir frå verdensreisa de har lagt bak dokke. De vil møte eit grønt og blomstrande Norge , for no er våren her for fullt . Gratulere med dagen , Gunnar ! 24 år i dag, med framtid og mange muligheiter i vente. Helsing Tanta og onkel Bjørn.
30th April 2007

Gratulerer med dagen!
Eg er einig med Sivert! fytti grisen! og elles; GRATULERE MED DAGEN GUNNAR!
6th September 2007

haha
kom dåkke aldri vidare dåkke??

Tot: 0.08s; Tpl: 0.012s; cc: 10; qc: 52; dbt: 0.0508s; 1; m:domysql w:travelblog (10.17.0.13); sld: 1; ; mem: 1.1mb