The Gibbon Experience - one of the coolest things I've ever done!

Laos' flag
Asia » Laos » West » Bokèo Nature Reserve
March 27th 2007
Published: March 27th 2007

Tree House No. 1 - to take this picture I had to stop in the middle of the line and them pull myself in the house - not fun without gloves!Tree House No. 1 - to take this picture I had to stop in the middle of the line and them pull myself in the house - not fun without gloves!Tree House No. 1 - to take this picture I had to stop in the middle of the line and them pull myself in the house - not fun without gloves!

Na to aby som urobila tuto fotku som musela zastavit v prostriedku lana a odfotit to zavesena a hojdajuca sa vo velkej vyske. Potom som musela ruckovat do domu - nikto mi nepovedal aby som si zobrala rukavice - ruky ma priserne boleli lebo to bolo hore kopcom - ruky som mala cierne a mastne od oleja na lane. Museli sme casto ruckovat kazdy den.

Me zipping

Chris zipping

Matt zipping

Natalie zipping
The Gibbon Experience - kolko meria bezny panelak - 40 metrov? Predstavte si 3 panelaky na sebe co je zhruba 150 metrov - aj z takej vysky sme museli skakat - pod nami bola len dzungla a casto sme leteli aj 1km na druhy koniec udolia. Posledne 3 dni boli jedny z najnarocnejsich v mojom zivote. Bola som prva osoba z Ciech a Slovenska co to absolvovala. 3 dni a 2 noci sme zili vysoko v korune stromu obklopeni nedotknutou dzunglou. Absolvovali sme VELMI narocne tury cez dzunglu - vacsinou do strmeho kopca - casto nebol ani vysekany chodnik - myslela som ze tam vypustim dusu - bolo tam dusno, vlhko a mali sme tazke ruksaky - vsetci sme boli neustale spoteni. Este stale ma bolia nohy - kolena ma hrozne boleli zo slapania do strmeho kopca a potom zase dole strmym kopcom. V dzungli boli pijavice tak sa "nacucli" na par ludi. Vacsinu casu sme sa museli starat sami o seba - sprievodcovia nas nechali samych - nie su tam oznacene chodniky, casto tam ani chodniky nie su a museli sme sami hladat cestu domov - par krat sme sa stratili - takisto sme bez dozoru museli skakat a pripajat sa na lano. Pred odchodom sme museli podpisat papier ze cokolvek sa stane organizacia nebude zodpovedna - to sa tykalo zlyhania naradia, akekolvek urazy, museli sme suhlasit ze budeme slapat cez velmi narocny teren, ze suhlasime s tym ze mozeme natrafit na medvede, hady atd., skakat z vysky 150m na vzdialenost 1 km atd... Nastastie sa nikomu nic nestalo az na tie pijavice, ustipnutie vcelou (na strome sme mali huf divych vciel - vyletovali nam zo zachodu tak sme radsej na zachod chodili do dzungle) a samozrejme spalena koza na lane pri velkej rychlosti coho som sa bala najviac. Clovek sa na lane v tej rychlosti hojdal a stacilo malo aby sa za jazdy dotkol hlavou, alebo inou castou tela lana a koza bola spalena - hrozne to stipalo! Ked sme skakali z velkych vysok tak som ani nefotila lebo som musela mat kazdy pohyb vyratany na milimetre - chvilami som od strachu pred skokom ani nedychala :-) Inac sme mali stastie a videli gibbons - druh opic a poculi ich spievat - neskutocne - neverila som ze zviera dokaze vydavat take zvuky. Odporucam pozriet si par video nahravok zoskokov. Sorac ze popis k fotkam robim v anglictine ale tentokrat to uvidi velke mnozstvo ludi zo zahranicia. Je toho vela co som za posledne tyzdne zazila neda sa spomenut vsetko. Inac uz som v Thajsku - dnes som presla hranice a uz som na severe v meste Chiang Rai - chvilu sa tu zdrzim a potom sa presuniem na plaze - neviem sa dockat!

Evening in our tree house No. 3 - listening to the loud sounds of jungleEvening in our tree house No. 3 - listening to the loud sounds of jungle
Evening in our tree house No. 3 - listening to the loud sounds of jungle

Vecer v dome - vsade naokolo je dzungla a pocut hmyz a ine zvierata - dufame ze k nam v noci nezabludi medved.
Gorgeous Adam from LondonGorgeous Adam from London
Gorgeous Adam from London

Adam robil dzudo dlhe roky na velmi vysokej urovni

8th April 2007

Hey Girl....great work! Where ru at the mo? Were off to Vietnam. Keep in touch xxx

Tot: 0.053s; Tpl: 0.013s; cc: 11; qc: 26; dbt: 0.0222s; 1; m:domysql w:travelblog (10.17.0.13); sld: 1; ; mem: 1.1mb