Merida city

Mexico's flag
North America » Mexico » Yucatán » Merida
March 1st 2007
Published: March 3rd 2007

Rond half5 met de bus aangekomen, vlug biljetjes voor de nachtbus naar Palenque gekocht (het waren de laatste zitjes), bagage aan de overkant van de staat geditcht en richting t historisch centrum gewandeld.
Eerst lekker gegeten, daarna wat cultuur opgedaan: prachtige schilderijen gezien over de maya-cultuur! Beetje op de Plaza Mayor rondgehangen, tis hier veel drukker als Valla, meer stad, maar wel aangenaam (warm) Internet cafeetje gezocht en de zever van gisteren vlug neergetikt, is zel moeilijk snel te typen want ze hebben hier Qwerty-klavier met gekke tekens:ñññ!!
Rond 9u onze bagage terug gaan oppikken en daarna rond 10.00u met de bus vertrokken naar Palenque: helse rit!! Hyperactieve ambetante jeugd achter ons, samen met de WC (stinkie stinkie) en veel bobbels in de weg... Buenas noches

( mocht iemand het willen weten, Nanna heeft haar punten voor Spaans examen doorgekregen: als enigste 60/60!!! Dat moet gevierd worden!!! Seffes tequilla zegt KingZ)

3rd March 2007

Toch maar goed dat ik weer eens gebeld heb naar die leraar Spaans!!!! Groetjes van ons allemaal en 't amusement.

60/60
60/60 ne dikke PROFICIAT!

proficiat !
die taxi-driver was dus zo stom nog nie, maja d'er is ook gebeld door uw nonkske hé wief. ge hebt da goe gedaan! en zo te zien hebt ge't daar alletwee heel erg naar uw zin. en wat een weer, breng ma wat mee naar hier! geniet ervan en dikke knuffel

Tot: 0.076s; Tpl: 0.01s; cc: 10; qc: 54; dbt: 0.0498s; 1; m:domysql w:travelblog (10.17.0.13); sld: 1; ; mem: 1.1mb