Kaunista edelleen

February 6th 2007
Published: February 6th 2007

Tervehdys Franz Josefista.

Queenstownin kauniista maisemista on siirrytty tanne Franz Josefin jaatikon tuntumaan, missa maisemat ovat edelleenkin hyvin kauniita. Pysahdys taalla jaa lyhyeksi - saavuttiin eilen illalla ja lahdetaan pois huomenna aamusta. Kylla taalla varmaankin saisi enemmankin aikaa kulumaan, mutta...

Tanaan kaytiin oppaan johdolla kavelylla itse Franz Josefilla. Ensin kaveltiin sellaiset 45 minuuttia, jotta paastiin jaatikon alaosaan, ja sitten kiivettiin reilu tunti jaalla. Jalassa oli retken jarjestaneen firman antamat kumiset vaelluskengat ja niissa kiinni jaaraudat, jotka ovat ihan ehdottomat jos mielii pysya pystyssa (ja hengissa). Kavely oli helpompi, kuin mita ennakkoon oli odotettu. Ei edes tullut hiki =(. No maisemat olivat kuitenkin kauniit ja opas komea =).

Huomenna lahdetaan bussilla takaisin Christchurchiin, missa vietetaan vain yksi yo ennen Kaikouraan menoa.

Saniainen (taas)Saniainen (taas)
Saniainen (taas)

No ne nyt vaan on niin kauniita ja niita on taalla ihan mahdottoman paljon...
Taman hetkinen nakyma edessaniTaman hetkinen nakyma edessani
Taman hetkinen nakyma edessani

Tuo musta nelio on siis tietokoneen naytto, mutta kiinnitakaa toki enemman huomiota nakymiin ruudun takana. Komea paikka surffata netissa.

8th February 2007

Brysseli kiittaa
Kiitokset Singaporen, Balin ja Australian korteista. Australian kortti tuli perille vajaassa viikossa. Maisemat Uudessa-Seelannissa nayttavat tosi upeilta. Matkakertomuksessi lukeminen on niin mielenkiintoista että ei malttaisi millaan menna nukkumaan (kello on nyt yksi yolla).

Tot: 0.162s; Tpl: 0.019s; cc: 23; qc: 96; dbt: 0.1035s; 1; m:domysql w:travelblog (10.17.0.13); sld: 1; ; mem: 1.2mb