Ankomst...

Asia » Nepal » Kathmandu
January 9th 2007
Published: January 9th 2007

BussenBussenBussen

Terminalerne i Heathrow ligger saa langt fra hinanden at vi maatte tage en psykoterminalbustur paa 1/2 time for at komme fra Terminal 4 til 3.
Moenster: Ja saa er vi ankommet til kathmandu

Kavli: Vi er begge meget traette og fuldstaendigt rundt paa gulvet. Selvom vi havde forberedt os paa hvordan det ville blive naar vi forlod lufthavnen, var der absolut ingenting der kunne have forberedt os paa det mylder af mennesker der raabte efter os, talte gebrokkent dansk og som proevede at lokke os til "billigere" hoteller (Inklusiv ham der koerte med i taxien. Jeg tror han var lidt af en lurendrejer). Vi havde dog bestemt os for et billigt sted i omraadet "Freak Street", og der er vi saa nu. (Og det var billigere end det taximanden tilboed os!)

Moenster: Ja saadan nogle lunde... Nu er vi bare traette, vi har lige spist og set os lidt om. Men vi mangler lidt et kort inden vi rigtig kan begive os langt omkring. Der ligger heldigvis en lille hyggelig restaurant under hotellet, saa vi behoever ikke fare rundt for at finde noget sted at spise.. Men vi kom godt frem, selvom det dog tilsidst var en smule kedeligt at flyve....

Kavli: Og det var min foerste flyvetur! Det var superskaegt.. jeg kan bedst lide at lette og at lande. Turen foeltes ikke
Mmmm..Mmmm..Mmmm..

Saa traet. Vi sov fra kl. 22 til kl. 13 naeste dag.
saa lang, ventetiden var mere uudholdelig, og koenne damer med sloer om hatten serverede flymad for os. Way!

Og nu vil vi krybe til koejs, saa vi er lidt friske til i morgen.

Annapurna LodgeAnnapurna Lodge
Annapurna Lodge

Der er en meget speciel udsigt fra vores vaerelse paa 4. sal.
YumYum
Yum

Helt aerlig.. Moenster faar aldrig vaennet sig til nepalesisk luksus.

9th January 2007

Godt at høre er kommet helt frem :-) men Kavli en advarsel jeg glemt give dig inden du tog af sted, lad dem nu ikke opdage du er gøgler da din fremtid så ender med blive tvunget til optræde på et gade hjørne resten af livet ;-) Mvh. Martin (Ripen)
9th January 2007

Lettelsens suk ! (man er vel mor !!)
Hej I kære to ! Dejligt at høre fra jer så hurtigt. Jeg kan levende forestille mig alle de indtryk I bombarderes med : farver, lugte, lyde osv. Der går nok lige lidt tid før I helt kan fordøje det. Jeg glæder mig til at følge jeres færd - og dermed få lov til at være lidt med på rejsen. Ha´det nu godt Knus Mor/Pernille
11th January 2007

Sikke et overskud. Allerede at give lyd fra jer. Tak for det. Det er spændende at få del i oplevelserne. K.H. gitte
12th January 2007

Storbyliv - ak ja. Katmandu, you wouldn't miss it. Fint I kom frem. Godt trekk. Kærlig hilsen Berit og Far Jørgen

Tot: 0.125s; Tpl: 0.01s; cc: 13; qc: 49; dbt: 0.0443s; 1; m:domysql w:travelblog (10.17.0.13); sld: 1; ; mem: 1.1mb