Udajpur - romantika :-)

Asia » India » Rajasthan » Udaipur
November 22nd 2006
Published: November 22nd 2006

Udajpur - romanticke mesto, prepych na kazdom kroku, jazero Pichola s ostrovcekmi - konecne prve "tiche" mesto - ziadny chaos, totalny klud - love it here. Vcerajsiu noc som stravila vo vlaku, pocuvala som ako miestny chrapu a mne sa nejak nedarilo zaspat. Len tu v Indii som zistila ze som schopna "fungovat" na minimalnom spanku a ani nie som unavena - to bude asi tym ze kazdy den sa deje nieco neocakavane. Vo vlaku som stretla jednu babu s Kanady - zila 3 roky v Japonsku a presla skoro celu Aziu, povazovala by som ju za zaujimavu, ale ma hroznu povahu - neda sa to pocuvat. Napriek tomu sme sa spolu ubytovali - dnesna noc ma stoji len 75 rupii :-) ale den som radsej stravila sama. Kupila som si plavbu lodou na ostrov v jazere Pichola a za den som obisla vsetko co stoji za to. Urobila som velmi spontanne rozhodnutie (5 minutovka) a kupila som si letenku do Goa - ide sa na plaz :-) Povodne som chcela ist do Varanasi, ale kym by som sa dostala na juh uz by bolo pred Vianocami a ceny by boli 5x vyssie a vsetky hotely by boli obsadene. Letim miestnou linkou Air Deccan - v zivote som o tom nepocula, ale snad ma to dopravi z bodu A do bodu B. Neskoro som si spomenula na ocovo varovanie aby som nelietala v Indii lebo ze sa planuje unos lietadla a teraz vsetci turisti mieria na juh, tak snad sa mi nieco take vyhne... Letim 24.11. a letenka ma stala pouhych 2500 rupii. Domaci si robia srandu ze piloti nemaju pilotne skusky na lietanie v hmle atd. :-) Varanasi poriesim az po juhu - aj ked by bolo lahsie rovno letiet do Thajska ked uz budem blizko Mumbai. Ozvem sa az za 2-3 dni z Goa (ak nebude hmla :0) Celkom sa mi po tych vsetkych mestach hodi par tyzdnov pri mori potom si o to viac vychutnam Varanasi.

Nie som tehotna to len nosim moneybelt pod oblecenim...Nie som tehotna to len nosim moneybelt pod oblecenim...
Nie som tehotna to len nosim moneybelt pod oblecenim...

Hrozna fotka ale internet je hrozne pomaly a ked je uz stiahnuta, tak ju sem dam.

22nd November 2006

from Julita
It's a shame I can't understand a word, but photos are great!!!! What are you doing up there "travel addict girl? Julita
23rd November 2006

ahoj inga! tu je lenka.nemam tusenia ci si ma pamatas ale stretli sme sa ked sme kukali rowing race v putney ...teda vlastne iba chlapov ..co tam po pretekoch! a potom na tom pub crawle vo wimbledone aj s danielou ukazala mi tvoje blogy a teraz som taka namotana jak na nejaku telenovelu od zaviste sa mi oci tak zozmurili ze ani nevidim co pisem..woe56720p4gn;asd'[#;b[56'm;l#m[ pises krasne a vidim ze sa mas super...tak dufam ze to pojde aj nadalej tak good luck!
2nd April 2007

Wow!
Beautiful Pictures!

Tot: 0.279s; Tpl: 0.011s; cc: 32; qc: 163; dbt: 0.1784s; 1; m:domysql w:travelblog (10.17.0.13); sld: 1; ; mem: 1.4mb