6/6/2019 – Lago Trasimeno

Europe » Italy » Umbria » Passignano sul Trasimeno
June 6th 2019
Published: June 6th 2019

6/6/2019 – Lago Trasimeno

Verplaatsing naar Passignano sul Trasimeno. Oud vissersdorpje aan het Trasimeno meer in Umbria, streek ten oosten van Toscane, land van Etruskische en Romeinse beschaving. Ook geboorteland van Annibal en San Francisco. Die van Assisi. De relatieve koelte van het meer is een aangename verandering. De camping waar we staan is 'ANWB Aanbevolen'. Dus NL sleurhutten zijn hier genoeg. De wasjes hangen aan de lijn. Wij nemen onze vuile was mee naar huis. We zullen zo onze geplande 3 rustdagen wel aangenaam volkrijgen.

Passignano sul Trasimeno - Camping KursaalPassignano sul Trasimeno - Camping Kursaal
Passignano sul Trasimeno - Camping Kursaal

met de vinger in contact met de wereld.
Passignano sul Trasimeno - Camping Kursaal

niemand in het zwembad. te fris ?

8th June 2019

Rust na de drukte.
Na ellenlange wachttijden wat rust in Arezzo en aan de oever van het meer. Even wat mijmeren en contact bewaren met evoluties in Vlaanderenland ?Eindelijk een plaats zonder torens en “steile” hellingen. Als jullie Toscane bezoeken kan je eens bij rijke Karel en Mireille op bezoek en proeven van hun wijntje. Blijven jullie nog “zakken” naar het zuiden ? Veel succes met de volgende ritten. Gr. Jos en Lieve.
8th June 2019

Weten niet zeker of Karel en Mireille hier in hun stubje verblijven. ‘t Zal dus een andere keer moeten. Morgen gaan we van hier verder naar Sienna, San Giminiani en Volterra. Daarna terug wat rust aan de Ligurische kust. Grts M & F.

Tot: 0.296s; Tpl: 0.01s; cc: 14; qc: 44; dbt: 0.111s; 1; m:domysql w:travelblog (10.17.0.13); sld: 1; ; mem: 1.1mb