kandy - orasul

Asia » Sri Lanka » Central Province » Kandy
October 25th 2006
Published: November 14th 2006

In Kandy prin oras am reusit abia in ultima zi sa ne plimbam. Ne-am propus sa petrecem dimineata prin oras iar dupa-miaza sa plecam mai departe.

Primul lucru ce l-am facut a fost sa incercam masajul Ayurvedic. Cu amintirea masajului de la Spice Garden, am tinut neaparat sa mergem la un loc recomandat de lonely planet, unde ar fi cica maseuri cu adevarat profesionisti. Rooney - soferul de tuk-tuk - era la pensiune si s-a oferit sa ne arate o scurtatura. Aici am vazut pt prima data maimute. Pentru noi e inedit sa vezi maimute libere prin copacii unui oras. Cablurile de suspendate de telefonie foloseau pe post de "poteci" intre diferite grupuri de copaci. Am avut parte si de cateva vederi super asupra orasului. Kandy este practic asezat pe dealurile din jurul unui lac artificial construit acum multe sute de ani. Pe dealurile sunt mult case insa in ansamblu constructiile se pierd in vegetatia luxurianta. Nu ai zice ca esti intr-un oras mare.

Ajungem la "Wedamedura Ayurvedic". Ii multumim lui Rooney si ii intindem bacsisul de rigoare. Stupefactie, nu vrea sa primeasca! Am fost cu adevarat impresionati, nu pentru ca am econimisi maruntul, ci pur si simplu pentru prima data cineva ne ajuta in felul asta - ne-a fost ghid vreo 10-15 minute - fara ca apoi sa astepte bani. A fost prima dar si ultima data cand s-a intamplat o asemena minune. Oricum Rooney a ramas cu un loc special in amintirile noastre 😊.

Intram si ni se explica oferta. De data asta o surpriza neplacuta - preturile sunt duble fata de cele din ghid - de fapt duratele sunt injumatatite. Efectul "celebritatii" 😊. Matroana ne explica ca alea sunt preturi de acum 2-3 ani si ca lonely planet nu a mai updatat. Pana la urma am hotaram sa acceptam. Eu iau un masaj la cap iar cris unul facial, ambele de cate juma de ora. Ca sa va spunem drept, nu prea am fost impresionati. Nici pe departe nu se compara cu cel tailandez -acolo simteam ca plutim cand teminam, eram plin de tonus. Aici insa nimic deosebit. Asadar de unde venisem in Sri Lanka hotarati sa profitam la maximum si sa mergem cat mai des la asemenea centre, am ajuns la concluzia ca nu se merita, si de atunci nu am mai incercat.

Apoi ne-am plimbat cateva ore prin oras - mult mai
weddingweddingwedding

/nunta
animat decat seara, chiar foarte aglomerat. Strazile sunt pline de magazinase, buticuri. Micul comert predomina, nu supermaketurile. Multe nume sunt scrise si in engleza. Si direct pe strada se vand multe - spre exemplu in fata unui sediu "impresionant" de banca trotuarul e plin de vanzatori de textile, insirate pe jos. E o atmosfera de Obor sau Complexul Europa in Bucuresti - fasia Gaza sau Aurora pentru prietenii din Timisoara 😊. Toti isi striga marfa.

E foarte cald - e prima data cand soarele iese mai multe ore si arde foarte tare. Constatam ca umbrela este un accesoriu indispensabi - e folosita atat pe ploaie cat si pe soare. Pe soare barbatii folosesc mai putin umbrelele, insa sunt destui. Umbrela tipica este cea cu rosu, verde si galben, culorile lor nationale. Sunt vesele si le vezi peste tot.

Am asistat si la un concert in plina strada - la propriu - adica masinile mergeau normal intre scena si spectatori. Am atasat un filmulet de la concert. E f funny. Remarcati si baiatul care danseaza in fata scenei 😊. Printre buticuri am vazut intr-o zona si multe cabinete medicale - cu nume precum "dental surgery". Nu par sa se
kandykandykandy

/lacul e artificial, dar e totusi fain.
deosebeasca prea mult de magazine - nu vrei sa ajungi sa ai nevoie de un medic...

Pentru prima si ultima data am intrat si intr-un supermaket cu aer occidental. Am cumparat banane rosii - sunt de 6-7ori mai scumpe ca celelalte, dar sunt asa de bune .... Iami-iami!.

Dupa plimbarea prin oras, am hotarat sa plecam spre Ohiya, unde am facut chiar si rezervare la un "tea estate". Trenuri nu mai aveam asa ca iata-ne din nou in autogara.

temple flowerstemple flowers
temple flowers

/localnicii duceau flori la templu
street shopstreet shop
street shop

/ imi aduce aminte de piate obor
indian restaurantindian restaurant
indian restaurant

/ super buna mancare si sofran flower lassie delicios

16th November 2006

Maimuticile :-D
Soroooo, Vreau Maimutza!!!!! :))))

Tot: 0.097s; Tpl: 0.011s; cc: 11; qc: 66; dbt: 0.0527s; 1; m:domysql w:travelblog (10.17.0.13); sld: 1; ; mem: 1.2mb