Malajzia (kl) - Suhrn, naklady

Asia » Malaysia » Wilayah Persekutuan » Kuala Lumpur
October 15th 2018
Published: October 15th 2018

Kuala lumpur nikdy nesklame. Fajn mesto na relax, vsetko potrebne k zivotu po ruke.

Opat som navstivil moju oblubenu botanicku zahradu s bambusovym domcekom vo vzduchu kde som si pekne povegetil.

Nocne petronasky s fontanou ok ale zas nic extra velke.

Bukit tabur prijemne prekvapil. Cesta tam vsak narocna, isto to neodporucam zelenacom a uz vobec nie ako vylet s detmi. Treba sa tu splhat po skalach ale vdaka lanam je to v pohode.

No a este upozornenie, vstup sem je zakazany ale ludia tam i tak chodia.

Zaciatok trialu je na google mapach, da sa ist na vrchol aj cez sukromny pozemok ale bude treba zaplatit (chlapik chcel 4rm) a clovek pride asi o ¾ narocneho trialu.

Najnarocnejsi usek je vsak samotne splhanie na vrchol. No ani nie splhanie ale skor lezenie dole.

Jeden chybny krok, resp pretrhnutie lana a clovek ide domov specialom v cirnom pytli.

Velmi potesilo stretko so slovackou lenkou. Kopa srandy. Hadam sa este niekde stretneme.

Ubytko

icon hostel - 4dorm, ac, share kupelka Velmi fajn ubytko, fajn staff, wifi obcas strajkovalo. blizko indicka restika, indicky obchod s ok pivom. Cena 3.5€ (bookovat cez agodu). odporucam.

NAKLADY

Vstupy : 0
Ostatne : 9.2rm

Spolu : = 47.44€ (let) + 15.83€ + 193.6rm = cca 105 €

Vysledna suma je nakoniec spravena z vyberov/zamienania

19th March 2019

Milujem Malajziu!
Malajzia bola pre mňa veľkým prekvapením a zároveň sa stala najobľúbenejšou krajinou JV Ázie. <3 https://lenkasays.com/malajzia/

Tot: 0.637s; Tpl: 0.009s; cc: 7; qc: 44; dbt: 0.4131s; 1; m:domysql w:travelblog (10.17.0.13); sld: 1; ; mem: 1.1mb