7. November prilet do New Delhi

Asia » India » National Capital Territory » New Delhi
November 7th 2006
Published: November 7th 2006

Na letisku zo St. Lucie v Karibiku mi Virgin Aerolines ponukla Select Voucher - let zadarmo kamkolvek na svete okrem Sydney ak zostanem na letisku o 3 hodiny dlhsie a pojdem dalsim lietadlom kedze nas let bol preplneny. Kedze mi to nerobilo ziadny problem v praci, zostala som a obojmerna letenka bola moja. Vzdy som chcela ist do Thajska ale Virgin tam priamo nelieta a ani do Malajzie. Chcela som to vyuzit na dlhsiu cestu a nie len 2 tyzdne v New Yorku. Virgin leti do New Delhi v Indii a tiez do Hong Kongu, netrvalo dlho a plan cesty bol jasny. Povodne som chcela ist po zemi z Delhi do Hong Kongu ale rozhodla som sa letiet z Indie do Thajska a zvysok cesty uz bude o zemi. Pred 2 hodinami som pristala, taxikom za 210 rupii som sa bez problemov dostala do hotelu - vodic taxiku sice jazdil ako sialeny ale aspon sa mi nesnazil nahovorit ma na iny hotel kde by mal so mna proviziu ako byva zvykom vo vacsine pripadov. Ubytovala som sa v hoteli Vishal za 200 rupii na noc - ceny pisem len zo zaciatku pre ludi ktori sa ma pytali co to bude stat. Sice neviem presny kurz voci korune ale tipujem ze 200 rupii bude nejakych 150 Sk plus minus. Som trochu po lete unavena a jeden Izraelcan tu krici do mikrofonu cez Skype, tak sa ledva sustredim na to co pisem. Ozaj let trval priblizne 8 hodin, boli nove predpisy ako nosit tekutiny a kremy tak sa obavali ze budeme velmi meskat ale meskali sme len 45 minut. Este zaujimava vec - ked som letela z Bratislavy do Londyna nevsimla som si ze som si omylom nechala vreckovy nozik a male noznicky v prirucnej batozine - bola so mnou kamaratka z Bratislavy a dala mi nozik medzi antimalarika kedze su obalene niecim ako alobal. Male noznicky som dala na ine miesto lebo uz vela krat sa mi to v minulosti prepieklo, tak som si verila ze mi ich nezoberu. Nakoniec som letela s vreckovym nozikom a male noznicky mi zobrali :-) Delhi zrejme rychlo opustim - za den dva a pojdem do Agry pozriet Taj Mahal. Internet je priserne pomaly takze po 3 fotkach to vzdavam. Dala som sa do reci s jednym Americanom tu v internet cafe, tak ideme von obzriet okolie lebo prisiel vtedy kedy aj ja, tak som zvedava ako to vonku vyzera :-)

8th November 2006

Ahoj Ingus!!!
To uz si tam!!!!whaw!!!!ina exotica.zelam ti vela dobrodruzstva a pevne zdravie hlavne!!!!!!Drzime ti palce tu v New Yorku!!!!!

Vitaj v Indi!
Ako vidim, musela si Main Bazaar rozdychavat rovnako ako my. Ale ono sa to po par dnoch da prezit a ma to svoje caro. :) Takze este raz vitaj a uzi si to!

Tot: 0.045s; Tpl: 0.01s; cc: 8; qc: 22; dbt: 0.0267s; 1; m:domysql w:travelblog (10.17.0.13); sld: 1; ; mem: 1mb