Itarema

South America
November 12th 2009
Published: November 13th 2009

This content requires Flash
Download the free Flash Player now!
 Video Playlist:

1: Muziekbrommer 15 secs
Itarema - stadjeItarema - stadjeItarema - stadje

Op straat vind je overal barbequetjes met meatstick-verkopers en mensen die bananen en andere fruitsoorten verkopen.
Omdat er op Ilha do Guajiru niet veel te beleven valt, hebben we de 2e dag beslist om te vehuizen naar het stadje Itarema. We verblijven hier in een hotelletje dat deel uitmaakt van een kerk. Toen we daar de dag ervoor voorbij reden bruisde het stadje van de drukte. Overal liepen, zaten en stonden mensen. Overal vind je ook kleine winkeltjes met werkmateriaal, eten, zaad, drank en alles wat je je maar kan inbeelden. Op de marktjes en op straat vind je mensen die fruit, vlees en andere voedingswaren verkopen. Daarnaast rijden er veel vrachtwagen-taxi's, en heel eigenaardig: bromfietsjes met enorm grote speakers op gebouwd. Hier en daar rijden ook auto's met zelfs speakers van meer dan 2 meter! In onze ogen voorzien zij het stadje van muziek, maar waarschijnlijk is het rijdende reklame.
Een heeeel druk stadje dus.. tot.. het 18u en donker is.. Dan word het plots doods en vind je niemand meer in de straten. Echt niemand meer! Of misschien toch.. er kan wel eens een enkeling of mss een straatkat passeren.

16th November 2009

't Ziet er ginder allemaal echt super uit! Nog veel plezier!!!

Tot: 0.085s; Tpl: 0.01s; cc: 8; qc: 50; dbt: 0.0515s; 1; m:domysql w:travelblog (10.17.0.13); sld: 1; ; mem: 1.1mb