Dag 5 en 6: Bigi Pan

South America » Suriname
December 3rd 2015
Published: December 5th 2015

Dag 5: Vandaag en morgen staat er een trip naar Bigi Pan op de menu. Karen doet nog 2 dagen stage, dus ging ik alleen mee met een groep. Mijn dag begon met een ontbijt in het hotel met nog een slaperige kop van de drukke dag gisteren. Mijn rugzak had ik gisterenavond gemaakt, dus kon ik meteen vertrekken. Ik nam om half 9 een taxi naar het kantoor van Su4you, de touroperator waar ik mee ging, wa... Read Full Entry

Photos are below

5th December 2015

amai Rick da zag er fantastisch uit en nu maar stoefen dat ge een echte kaaiman vast gepakt hebt de bewyzen zyn er . grtjs ook aan Karen

ik heb ook met een beer gevochten, maar daar zijn geen foto's van :) Groetjes terug van Karen en mij!

eureka!!!!!!!!!!!!!!!!!!! 'k heb den tekst gevonden ge hebt met nen beer GEVOCHTEN! amaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaai

Tot: 0.064s; Tpl: 0.01s; cc: 7; qc: 20; dbt: 0.0383s; 1; m:domysql w:travelblog (10.17.0.13); sld: 1; ; mem: 1mb