Veilig aangekomen


Advertisement
Suriname's flag
South America » Suriname » Paramaribo
November 20th 2008
Published: November 20th 2008
Edit Blog Post

Hey lieverdsssss!!

Ik heb even niet de tijd om jullie apart te mailen en te hyven. Dan is de travelblog echt suppper handig.
Ik ben goed aangekomen en al. Had wel een beetje turbulentie en wat luchtzakken, maar I survived. Op zich had ik er wel vertrouwen in dat ik goed aan zou komen (in tegenstelling tot mijn vlucht naar Las Palmas)...want ik zat met de president in het vliegtuig. Ik vond het al zo apart dat er goede service was enzo. Drong later tot me door dat de president er ook in was. hahaha Ja na wat mystery flights weet je wel hoe het hoort allemaal.
Maar op zanderij (luchthaven hier) werd er een rode loper uitgerold en al, 4-5 geblindeerde auto's. Soldaten die een saluut brachten en al. Heel gedoe. Was wel lachen.

Ow my god people.....het is hier 36 graden ofzo. Het voelt als 70 graden. Ik kook half, bijna helemaal!!!
Was sinds gister wel een beetje ziekjes door het weer maar ben nu wel wat beter. Heb dan gister en vandaag ook alleen maar op bed/bank gelegen. Ik heb in de tussentijd wel een huisje gevonden. JEEJJ!!!! Het is gelukkig in dezelfde buurt als ik eerst woonde, dus ben er super blij mee. Denk dat ik morgen ga verhuizen. Ik blijf nu nog gezellig bij familie.

Ik ben nu bij Rafiek thuis (voor de mensen die hem kennen), en heb Danny ook al gezien. De rest van my friends here moet ik nog opzoeken. Maar daar heb ik nog allleeee tijd voor. :D:D:D
Let the party begin!!!!

I'll update you when I feel like it...(and when I have the time) :P:P haha

Kussiesss,
Janelle

Advertisement



Tot: 0.175s; Tpl: 0.009s; cc: 7; qc: 57; dbt: 0.1439s; 1; m:domysql w:travelblog (10.17.0.13); sld: 1; ; mem: 1.1mb