The charming South - Lago Titicaca, Arequipa and Lima

(Below in english)

Ai Caramba!!

Puno, Lake Titicaca, Uros floating islands, Amantani and Taquile:

No kje smo ostali. Mislim, da sva glih koncala z ubijalskim trekingom in sva sla naprej v Puno & Lake Titicaca (najvisje plovno jezero na svetu), kjer so tudi plavajoci otoki UROS!!!!!

V Puno sva se peljala cez dan, ker so vsi rekli da je pogled spektakularen - in res je...se peljes z avtobusom in imas same gore okoli in je vse rumeno - ampak zivo rumeno - res lepo. No prispela sva v Puno in si vzela en res na easy dan...sla na internet...malo po agencijah...malo na market...nama je bil mesto kar vsec ker je majhno in je vse res blizu. Na otoke sva najprej full hotela it v lastni reziji ampak sva na koncu ugotovila, da te pride kar drazje ce gres sam in ne z agencijo...tako da sva rekla - ma greva se delat turista :P

No naslednji dan smo sli najprej z ladjico do otokov UROS!!!!, kjer so malo razlozili kako naredijo te plavajoce otoke, potem pa prodaja spominkov, hehe. Uros si je res hotel kupiti nekaj pametnega za spomin vendar so pradajali samo
Bus ride from Cusco to PunoBus ride from Cusco to PunoBus ride from Cusco to Puno

The views were spectacular
sranje od ladjic in nekih neuporabnih prtov, da sva na koncu pristala z obeskom za kljuce in pepelnikom 😊))

No po uspesni prodaji/nakupu :P smo se odpravili naprej do otoka Amantani, kjer smo tudi prespali pri lokalnih druzinah. Vsaka druzina je vzela 2-3 ljudi v svojo hiso, kjer so ti postregli tudi z okusnim kosilom in vecerjo (beri: odlicna juha potem pa riz s krompirjem in makaroni - Mnjam). Sledil je 1 urni trek na najvisji vrh otoka Pachatata (4100m nadmorske visine). Zvecer je pa seveda sledila zurka!!. Vsaka druzina nam je posodila lokalna oblacila...potem pa plesat in se vrtet z lokalnnimi mamami, heheh. Moram priznat, da bolj turisticno ne gre ampak je bilo vseeno kar zabavno!!

Zadnji dan smo sli se na otok Taquile (3950mnv)...super razgled na celotno jezero...potem pà pocasi nazaj v Puno, kjer naju je cakalo presenecenje!!! Prtljago sva pustila v hostlu, dokler sva bila na turi in ko se vrneva...hostel ZAPRT - ampak to pomeni z vsem zelezjem in vse. Srecava eno gospo, ki je cakala tam ze eno uro in nikogar od nikjer. No valda midva kr takoj na policia de turismo, ce imajo kaksno stevilko od lastnice. Sva naredila malo stale ampak
Puno & Lago TiticacaPuno & Lago TiticacaPuno & Lago Titicaca

Plaza de Armas
je bilo na koncu vse v redu 😊))

AREQUIPA:

Arequpia je bila pa huda...res lusno mesto...bolj cisto od drugih in tudi bolj varno se ti zdi. Arequpia je drugace znana po Colca Canyon-u, ampak ko sva sla malo okoli in ugotovila kaksne opcije imas za Colca Canyon...sva ugotovila, da sva cse to ze naredila...kondorje sva vidla...terase tudi...kanjon pa tud, hehe...tako da sva samo malo "prosetala" po mestu in uzivala! Naslednji dan sva imela pa itak na sporedu ogled mesta...kar je bilo najboljse je bil monastery Santa Catalina ....k lezi na 20,000 kvadratnih metrih. Smo imeli vodicko in je bilo mogoce zato malo bolj zanimivo :P

Zvecer sva sla se na eno pijaco z Italjanom & Francozinjo, potem pa na nocni bus proti Limi in severu Peruja. Vzela sva malo boljso firmo avtobusa, kjer ti na busu postrezejo z odejco, blazinco, vecerjo in zajtrkom 😊)))

LIMA:

V limi sva bila samo cez dan...potem pa zvecer naprej na drug nocni bus in v Huaraz. Kakor se nama je Lima prvic zdela samo za bezat ven, je bil drugi vtis boljsi...sva sla do Plaze de Armas...malo poslikala...probala kupit Urosu ene superge (Kera optimista - stevilka 47 v latinski
Puno - HalloweenPuno - HalloweenPuno - Halloween

It was halloween in Puno and all the kids went crazy when we bought the candy. They pushed us into the store
ameriki!!). Najbolj zabavno je bilo pa zvecer, kjer se vsedeva v lokalcek na en Pisco Sour (najbolj tradicionalen koktail) in takoj srecva enadva perujcana. On vprasa iz kje sva - midva Slovenia - on pa rece ...itak Skofja Loka!! Mislm, a pa res noben v Sloveniji ne dela, da vsi sam potujejo. V glavnem smo se vsedel skupi...mal podebatiral in na koncu ugotovil, da smo spil 2 litra koktaila in da se nama ze mudi na bus!!

Drgac je pa Latinska Amerika glede druzenja z lokalci res ful vecje dozivetje...naju seveda resuje da znava spansko...kar lahko receva da zdaj ze res kar tekoce govoriva.

No v glavnem...zdaj je pa pocas ze dost...cas je da greva na avtobus.

LP do prihodnjic

Uros in Anja

Hi english speaking friends!😊 Short summary of the bla bla that is written above... after the killer trekking in Cusco we headed down to Puno to see the highest navigable lake in the world Lago Titicaca (where titi is from Peru and kaka from Bolivia). Puno was a lovely small town with loads of very friendly people. We figured out that visiting the islands is cheaper with a n organised tour so we said: what the heck, lets be a real tourist for 2 days😊 We NEEDED to see the islands since they are called UROS (i think he draged me here just for that!) but in the end it was really fun and a "worth it" experience!
After Puno we went to see the 2nd largest city in Peru: Arequipa and we were both very fascinated... it is true what they say and I could see myself living there. It is surrounded by vulcanos and some very high mountains plus it has some very nice arhitecture.
Now it was time to head north. We cut the way with stopping in Lima for an afternoon. , which ended up being a very interesting afternoon - trying to buy shoes for Uros (they just don't know the size 47 - you'd figure😊. We ended our day drinking Pisco sour and Pisco sunrise with two lokals (who knew everything about Skofja Loka - town in Slovenia...which was very weird😊...I have to say our spanish is getting better and better😊
Till next time!
A&U

Puno - HalloweenPuno - Halloween
Puno - Halloween

Streets full of children searching for candy

On my island we use special boats and we dress very colorful

Everybody is very friendly and we like to wave

Because I forgot how to bulits the floting islands, my chief showed me one more time

Amantani island with its terraces

On the way to the highest peak on the Island - 4100m!!!!

Enyojing the sunset - but it was a bit cold

Our local guides - These two were also a 2/3 of the band (drum and the flute)

Waking up early and back to the boat

Tot: 0.528s; Tpl: 0.013s; cc: 17; qc: 75; dbt: 0.2209s; 1; m:domysql w:travelblog (10.17.0.13); sld: 1; ; mem: 1.3mb