Puno - Titicaca

South America » Peru » Puno
October 25th 2005
Published: October 27th 2005

O alta lumeO alta lumeO alta lume

Un autre monde

Puno - Lacul Titicaca

21-25.10.2005

Version française plus loin

Salut,

Suntem in ultima seara in Puno, pe malul lacului Titicaca, si am decis sa punem cateva poze si sa scriem cateva randuri inainte de a pleca spre Cusco.

Am vazut vazut ca bebe alpaca al nostru a avut un succes teribil si au fost cereri de toate felurile (nu dam detalii). Din pacate nu putem raspunde cererii de bebei alpaca .. nu suntem siguri ca s-ar obisnui cu altitudinea. :O)

Cei interesati de ceaiul de foi de coca vor trebui sa se multumeasca cu cel de musetel caci nu vrem sa petrecem cativa ani dupa gratii la intoarcerea in Europa(si nu mai avem zile de vacanta). Efectul care predomina insa dupa un mate de coca e o dorinta urgenta de a merge la toaleta(se pare ca e diuretic). in rest n-am visat nimic frumos.

Am petrecut 3 zile in Puno si 2 pe insulele Uros, Amantani si Taquile .. super relaxante.
Zona este una dintre cele mai autentice din Peru in ciuda turismului si ne-am clatit ochii cu costumele lor traditionale.

Am profitat de culoarea locala(Puno este un oras plin de viata) dar
Pe strada principala(Lima) in PuñoPe strada principala(Lima) in PuñoPe strada principala(Lima) in Puño

Dans la rue principale(Lima) à Puño
nu si de obiectivele turistice care erau toate inchise(din motive diverse sau fara motiv).

Pe insula Amantani am petrecut o noapte in casa unei familii(localnicii gazduiesc prin rotatie turistii ajunsi pe insula).
Insula are 4000 de locuitori, 6 km in lungime, este un pic mai izolata, situata la 3 ore de mers cu barca de Puno. Pe insula nu exista electricitate si nici miloace de transport.
Amantani si Taquile au fost un moment de liniste pe care l-am apreciat din plin.

In ziua petrecuta pe Taquile ne-am lipit unui grup organizat de turisti din toate colturile lumii si am schimbat impresii despre locurile vizitate de fiecare si experientele avute. Chiar daca nu ne-ar fi placut sa fim tot timpul cu "turma", pentru o zi a fost placut.

Maine(26.10) dimineata plecam spre Cusco. Am pus mai multe poze care speram sa completeze ce n-am apucat noi sa spunem.

PaPa
C&C

----------------version française-------------------

Salut,

C'est notre dernière soirée à Puno, au bord du lac Titicaca et nous avons décidé de mettre en ligne quelques photos et d'écrire quelques lignes avant le départ vers Cusco.

Nous avons vu que le bébé alpaca a
Puño - mijloc de transport ecologicPuño - mijloc de transport ecologicPuño - mijloc de transport ecologic

Puño - moyen de transport ecologique
eu un grand succès et on a eu des demandes de toutes sortes(nous ne donnons pas de détails). Malheureusement nous ne pouvons répondre à la demande .. nous ne sommes pas sûrs q'ils pourrons s'habituer à l'altitude de chez nous. :o)

Ceux interessés par le tée de feuilles de coca devrons se contenter de l'infusion de camomille parce que nous ne voulons pas passer quelques années derière les bareaux à notre retour en Europe(on n'a plus de jours de vacances :o). Par contre, le seul effet constaté pour instant c' est une urgente envie d' aller au toilletes(il paraît que c'est diuretique). Pas de beaux rêves à ce jour.

Nous avons passé 3 jours à Puno et 2 dans les iles Uros, Amantani si Taquile .. super rélaxantes.
La région est une des plus authentiques malgré le tourisme et nous avons admiré les costumes traditionels des habitants.

Nous avons profités de la couleur locale(Puno est une ville pleine de vie) mais pas des objecives touristiques, tous fermés pour des divers raisons(ou sans raison).

Nous avons passé une nuit sur l'ile Amantani hebergés par une famille.
(les habitants hebergent par rotation les touristes arrivés sur l'ile).
Imbarcare pentru insulele de pe lacul TiticacaImbarcare pentru insulele de pe lacul TiticacaImbarcare pentru insulele de pe lacul Titicaca

Embarquement pour les iles du Lac Titicaca

L' ile a 4000 habitants, 6 km de long, est un peu isolée, situe à 3 heures de trajet en chaloupe de Puno. Sur l'ile il n' y a pas d'electricité ni moyens de transport.
Amantani et Taquile ont été un moment de tranquilité qu'on a beaucoup apprecié.

Pendant le jour passé à Taquile on s'est joint à un groupe de tourists
venues de tous les coins du monde avec qui, nous avons partagé les experiences au Perou. Même si nous n'aurrions pas aimé être dans un "troupeau" pendant toutes nos vacances, pour une journée cela a été sympa.

Demain matin nous partons vers Cusco. Nous avons mis en ligne quelques photos qui, nous esperons, vont completer ce que nous n' avons pas eu le temps de dire.

A+A+
C&C

Islas Flotantes - Uros - insula facuta din stufIslas Flotantes - Uros - insula facuta din stuf
Islas Flotantes - Uros - insula facuta din stuf

Islas Flotantes - Uros - iles de roseaux
Insula Amantani - Vedere de pe prispa casei in care am fost gazduiti pentru o noapteInsula Amantani - Vedere de pe prispa casei in care am fost gazduiti pentru o noapte

Ile Amantani - vue de la "terasse" de la maison où nous avons été hébergés pour une nuit
Insula Amantani - teren de fotbal - surprinzator pentru o insula de 4000 de locuitoriInsula Amantani - teren de fotbal - surprinzator pentru o insula de 4000 de locuitori

Ile Amantani - terrain de foot - surprenant pour une petite ile de 4000 habitants
Insula Amantani - floricica 1Insula Amantani - floricica 1

Insula Amantani - floricele 3Insula Amantani - floricele 3
Insula Amantani - floricele 3

Insula Amantani - petites fleurs 3
Insula Amantani - turisti integrati mai mult sau mai putin in peisajInsula Amantani - turisti integrati mai mult sau mai putin in peisaj
Insula Amantani - turisti integrati mai mult sau mai putin in peisaj

Insula Amantani - tourists plus ou moins integrés dans le peisage
Insula Amantani - te face sa visezi cu ochii deschisi..Insula Amantani - te face sa visezi cu ochii deschisi..
Insula Amantani - te face sa visezi cu ochii deschisi..

Insula Amantani - ça fait rêver les yeux ouverts..
Insula Amantani - cerInsula Amantani - cer
Insula Amantani - cer

Insula Amantani - ciel
Femeile de pe Amantani urandu-ne "Feliz Viaje!"Femeile de pe Amantani urandu-ne "Feliz Viaje!"
Femeile de pe Amantani urandu-ne "Feliz Viaje!"

Les femmes d'Amantani nous souhaitant "Feliz Viaje!"
Isla Taquile - taraniIsla Taquile - tarani
Isla Taquile - tarani

Isla Taquile - "Impression"
Insula Taquile - floricica 4Insula Taquile - floricica 4
Insula Taquile - floricica 4

Insula Taquile - petite fleur 4
quinua - am mancat leguma asta gatita in toate felurile...quinua - am mancat leguma asta gatita in toate felurile...
quinua - am mancat leguma asta gatita in toate felurile...

quinua - nous avons mangé cette legume dans tous les modes de cuisson
Garçon de pe TaquileGarçon de pe Taquile
Garçon de pe Taquile

Garçon de Taquile
Puño noaptea - vedere dinspre portPuño noaptea - vedere dinspre port
Puño noaptea - vedere dinspre port

Puño la nuit - vu du port
S-a inventat telefonul mobil publicS-a inventat telefonul mobil public
S-a inventat telefonul mobil public

On a inventé la cabine téléphonique portable
Aveti nevoie de copii xerox?Aveti nevoie de copii xerox?
Aveti nevoie de copii xerox?

Besoin d'une photocopie?

26th October 2005

suntem pe receptie
Salutare nasii, Noi suntem pe receptie, cu ochii mari la pozele de pe insule. Am ramas ... masca. Se pare ca pe acolo mana omului n-a pus piciorul :) Ce sa mai zicem? merita! Nasa, nu-l mai lasa pe nasu sa viseze cu ochii deschisi... am zis eu ca de la coca se trage! Costel, ai o poza de Highlander, cu palaria aia mare care se profileaza ca in filmele lui Clint Eastwood:) In ce priveste deplasarea - stilul impins - se pare ca pana acum ati epuizat toate mijloacele de transport posibile. He, mai e unul, magarusul. Si daca la oaie ii zice alpaca, banuiesc ca la magar ii zice ihaca (sa pastram stilul) Sus pe ihaca, la Titicaca. Ne-am prins de ce ii zice asa!!! pai leguma aia, quinua, ca seamana cu fasolua noastra. Si cum in zona se mananca chestia asta in cantitati industriale, e clar, de aici numele lacului :) Hai ca va lasam acum, pt ca altfel incepem si noi sa visam cu ochii deschisi:) Sa aveti grija de voi si Doamne ajuta sa va mearga bine. Va pupam, Finii

Tot: 0.132s; Tpl: 0.012s; cc: 12; qc: 59; dbt: 0.0496s; 1; m:domysql w:travelblog (10.17.0.13); sld: 1; ; mem: 1.2mb